Saturday, December 10, 2011

Mielenkiintoisia blogeja vol 2.

"huomenna kakskyt vee täyttävän tytön elämän valittuja paloja, joihin kuuluu vaatteiden ym. tyttömäisen hömpän lisäks lentokoneita! :-D"

Blogista huokuu ihana tunnelma, ja tykkään laadukkaista + tunnelmallisista kuvista.
Nykkikuvat on ihania ja kirjoittajan lentsikkaharrastus on awesome!
http://eimistaan.blogspot.com/
"18-vuotias haaveilija, jolla on toivottavasti elämä edessä (ja toivottavasti siellä pääkaupunkiseudulla). Blogi on nimen mukaisesti ei mitään ei mistään tietystä: kuvia itsestä, elämästä, piirustuksista, vaatteista, inspiroivista asioista sekä musiikkia, haaveita, tekstiä ja vähän sitä sun tätä. Ei m"ikään muoti- tai tyyliblogi, eikä päiväkirjakaan - asioita ei mistään ei mistään. So me!"

Kirjoittajalla on ihanan vanhanaikaisia kuvia ja persoonallinen tyyli. Blogin ulkoasu oli selkeä ja simppeli, eli bueno blogi!

 "Eli 24 vuotias Helsinkiläinen mimmi, joka valokuvailee, opiskelee ja hengailee ranskanbulldogginsa kanssa."

Tykkään kirjoittajan tyylistä ja kuvista. Blogiin jää koukkuun ja tekee mieli selailla vanhempia postauksia taaksepäin ja taaksepäin!
http://littlebitvain.blogspot.com/
"Mikä blogistani tekee erilaisen? Ensinäki asun pienessä kaupungissa kaaukana helsingistä (missä suurin osa bloggaajista tuntuu asuvan). Blogini käsittelee muotia samoin ku näitten suosittujen bloggaajien blogit, mutta mun tekstit eroo kyllä huomattavasti monista blogeista. Monikaan ei kerro yksityiselämästään oikein mitään, mutta mä oon kertonu aika lailla kaiken mun poikaystävän pettämisestä alkaen. Ehkä tää kostautuu jossain vaiheessa mut hei, mun blogi ja mä voin kirjottaa siitä mikä millonki mieltä painaa:D"

Tykkään blogista juurikin siksi, kun postausten miljöö poikkeaa paljonkin siitä missä mä asun ja olen tottunut olemaan. Päivänasukuvia on runsaasti, joten siitä plussaa!
http://alexadagmar.blogspot.com/
"Olen nuori nainen ja työskentelen designin parissa.
Blogiini purkaan kaikkea visuaalista mitä mieleeni juolahtaa.
Usein postailen vaate tai design inspiraatioista, päivän outfiteista tai kosmetiikkakokeiluistani. Postailen päivittäin :)"

Alexan blogiin olen joskus aikaisemminkin törmännyt ja tykkäsin siitä jo silloin. Blogista löytyy hyviä shoppailuvinkkejä, baarivinkkejä ja ravintolavinkkejä. Postaustahdista thumbs up!

14 comments:

  1. Hyviä blogeja tosiaan :) Rupesinkin seuraamaan nyt paria :)

    http://grumfus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. etkö ookkaan siellä onepiece-pippaloissa :(

    ReplyDelete
  3. Sydän pomppasi kurkkuun kun näin tämän :D Voi ihana Laura!
    Kiitos ja ihanaa joulun odotusta :)

    xx

    ReplyDelete
  4. BincCi:
    Kiva jos löytyy teillekin mielenkiintoisia uusia blogeja :)

    Anonyymi:
    No emmää sit jaksanutkaan, kun oltiin syömässä tossa niin pitkän kaavan mukaan, että tulin mieluummin kotiin rentoutumaan ja rauhoittumaan :( :)

    Alexa:
    Heh :)
    Ihanaa joulun odotusta sinnekin <

    ReplyDelete
  5. apua kiitos ihan sikana, uskomatonta:D pelasti kyllä päivän tämä!

    ReplyDelete
  6. TOI UUS BANNERI ON MAHTAVA! Just mietin tässä yks päivä että uus ois kiva ja nyt se sit on siinä.:)

    ReplyDelete
  7. senja:
    Kiva jos piristi <3

    Anonyymi:
    Heh ihanaa, kun siellä joku huomaa ja tykkää! <3

    ReplyDelete
  8. oooooo kaveri soitti eilen kiljuen tästä jajajajaja voin kertoo et ilta parani nääääin paljon ja tunnelma nous sieltä missä se oli (katto) taivaisiin! kiitos ihan mielettömästi, mikä kunnia! :---) oot upea!

    ReplyDelete
  9. Ohhoh. Kirjauduin bloggeriin ja ihmettelin kun lukijamäärä oli kasvanut räjähdysmäisesti. Täältähän se syy löytyiki (: Kiitos todella paljon, oon tosi otettu ja yllättynyt. Itse oon aina ihaillu sun itsevarmuutta ja tyyliä tehdä juuri niitä asioita mitä haluat. Olet upea ja kiitos tästä!

    ReplyDelete
  10. aura hulda maria:
    Siistiä! <3 Ja kiitos kovasti! Sulla on kiva tyyli ja ihana blogi, pidä siitä kii!

    Suvi:
    Hehheh :)
    Kiitän ihanasta kommentista <3
    Mun mielestä sulla on tosi siisti tyyli ja upee blogi, kirppislöydöt on ihan uskomattomia! :)

    ReplyDelete
  11. se tunne, kun MUN naama löytyy SUN blogista :-D superkiva ylläri tämä, kiitos!!

    ReplyDelete
  12. Kiitos tästä postauksesta, kaikki blogit vaikutti mielenkiintoisilta! Hyviä blogeja ei ole koskaan liikaa :D

    Ja sun uusi banneri on kick-ass!

    ReplyDelete
  13. Kivoja blogeja oot valinnu! Muutamaa luen jo ennestään ja paria jäin seurailemaan. Kiitos =)!

    ReplyDelete
  14. kivoja blogeja!! (: itekki seuraan jo joitakin (:

    www.heidisii.blogspot.com

    ReplyDelete