Saturday, December 10, 2011

Lauantai 10.12

Heräsin tänään jo kahdeksalta ihan virkeänä. Päätin lähteä kaupungille syömään aamupalaa vaikka toi sää on mitä on. Meinaan lähteä oikeasti lentoon tuolla tuulessa. :D
Terkkuja vielä ihanille blogin lukijoille, kun tulitte moikkaamaan Picknikissä! :)
Vuorokauden valoisinta aikaa, tosin jouduin photoshoppaamaan näihinkin lisää valoa.
Löysin täydellisesti istuvat farkut GT:stä.
Nahkahansikkaat ja pipo HM jepajee!
Pikkujouluihin "tollainen". Meillä on vissiin tänään jotkut firman pikkujoulut. :)
Ja vika toppiliini on Monkista.


Hyvää viikonloppua kaikille! <3

create avatar

49 comments:

  1. voih tuo punanen paita on hieno :) ja tykkään sun hiuksista!

    http://grumfus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. laura oikeesti sä olet ihana! ihailen sun asennetta elämään ja yleeensäkkin kaikkeen. tää blogi saa mut aina niin hyvälle tuulelle!

    ReplyDelete
  3. Ohoh, nyt täytyy kyllä sanoa että ihana toi punainen toppitsydeemi :) Pakko käydä katsomassa itse sitä tänään, näyttää niiiiin hyvältä. !

    ReplyDelete
  4. Ihana takki sulla tossa hissikuvasaa! Ja noi letit muuten sopii sulle tosi hyvin :)
    Kivan näköset farkut, pitäis itekki hommata jostain uudet farkut.

    ReplyDelete
  5. Hyvännäköset farkut ja ihana tuo viininpunainen paita:)

    http://mysecrets-linda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ihania ostoksia, tyksin paljon tosta punasesta! Ittelläni on kans toi monkin toppi, tosi nätti sunkin päälläs :)

    ReplyDelete
  7. Ihania ostoksia, tyksin paljon tosta punasesta! Ittelläni on kans toi monkin toppi, tosi nätti sunkin päälläs :)

    ReplyDelete
  8. Joo voi jumaliste tota säätä! :D Koko ajan sellanen fiilis, että kello olis jo puol4 (vaikka se on puol2) ja siellä alkais pimenemään, mtuta eii. Totahan se on koko päivän ollu, samperi.

    ReplyDelete
  9. Heheh, toi pipo taitaa olla suosittu:D
    Mulla, mun kamulla, mun tanssiopettajalla ja tosi monilla vastaantulijoilla on tuo pipo;)) On se vaan niin ihanan lämpöinen!

    ReplyDelete
  10. mulla on noi samat gt:n farkut, ja oon todella tyytyväinen niihin. mulle ei yleensä löydy ikinä mitään sopivan kokosii farkkuja, kaikki pohkeista liian isot ja lahkeet liian pitkät vaikka ottais tolla 30 lahkeella, mutta nuo on just sopivat!
    Tuo on ihana tuo ruutupaita, mikä tossa ekassa kuvassa näkyy! (: ja RAKASTAN sun hiuksia (:

    ReplyDelete
  11. Söpöt noi sun hiukset tolleen :))

    ReplyDelete
  12. mikä kamera sulla onkaan käytössä?

    ReplyDelete
  13. ihana tuo punainen paita!:) oon itsekin ihaillu tota samaa kaupassa.. ja mistä toi ekan kuvan kauluspaita on?=)

    ReplyDelete
  14. Sulla on aina noi samat housut päällä :|

    ReplyDelete
  15. mistä toi punanen kauluspaita on ? oon ettiny kauan joton tapasta :D

    ReplyDelete
  16. mikä canon sulla on? :)

    ReplyDelete
  17. Oot paras bloggaaja! Pidä hauskaa pikkujouluissa.

    ReplyDelete
  18. Uuu ihana tyyli tänääään :) rakastuin noihin sun housuihin heti ku ne oli sulla ekaa kertaa päällä! Sopii sulle ylihyvin! (noi mitkä sulla on päällä kuvis)

    ps. mulla alkas mielikuvitus laukkaamaan ja ajattelin sitä että sä lentelet siel tuulen viemänä... :D hehe

    ReplyDelete
  19. "Heheh, toi pipo taitaa olla suosittu:D
    Mulla, mun kamulla, mun tanssiopettajalla ja tosi monilla vastaantulijoilla on tuo pipo;)) On se vaan niin ihanan lämpöinen!"

    ..tai sitten se on vaan sitä halpaa HM-kamaa ;)

    ReplyDelete
  20. Laura, mä haluan kysyä sulta erästä asiaa. Ei ole kauankaan siitä, kun sanoit että sua ärsyttää joidenkin bloggaajien, ja ylipäätänsä ihmisten jatkuva vaatteiden, meikkien ym. ostelu. Se oli sitä aikaa, kun sä et juuri ostellut. Sanoit, että haluat ostaa vaattees ulkomailta, ja haluat että niihin liittyy joku muisto tms. Nyt olet kumminkin mun mielestä lähtenyt takaisin(?) tohon kulutusjuhlaan, jota monet harrastaa. Mikä sai sun mielen muuttumaan, vai onko tämä vaan tällainen kausi, jolloin ostelet enemmän?

    En aio valittaa Laura sun rahankäytöstä, vaatteidenostelusta tai mistään, koska mun mielestä tommoiset asiat on jokaisen oma asia, haluan vaan tietää, oletko itse huomannut samaa ja ns "puolustelut" sulta tähän asiaan.

    Semmosta, kiitos jos vastaat tähän!

    Ja älkää nyt muut anonyymit missään tapauksessa loukkaantuko tästä, ei ole tarkoitus loukata ketään.

    ReplyDelete
  21. Haha naurattaa sun kirjotustyyli, tai ku kuulen mielessä sen äänensävyn millä luettelisit ääneen noita ostoksia (esimerkiksi toppiliini).

    Ja hei oo onnellinen tuosta valosta, meillä on vielä pimeämpää Rollossa! Kivaa pikkujoulua ja kuvaa joku haufka kännivideo sieltä :)

    ReplyDelete
  22. Ihana toi paita gina tricotista :)

    ReplyDelete
  23. Oli ihana nähdä sut, olit niin mukava ja symppis!! :-) T.Jasmin

    ReplyDelete
  24. Toi ginan punanen paita on niin ihana, bongasin sen yks päivä netistä, mutta missään liikkeissä ei enää ollut sitä :D
    Hehhe, saat myydä sen mulle sitkun et enää käytä ;) Hyvää viikonloppua sinne kans, ja sun asenne on muuten just oikee mitä on seuraillu tätä blogias !

    ReplyDelete
  25. Mitä teet työkseks? :)

    ReplyDelete
  26. merkkasin sut mun lempiblogeihin !

    http://maniaa-youmakemyday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. sulla on ollut nyt reilu kahen viikon ajan joka ikisessä postauksessa noi samat ginan halpis farkut, etkö oikeesti muita omista..?

    ReplyDelete
  28. Sun blohi on ihanan raikas ja olet erikoisen näköinen,mutta hyvällä tavalla. Olet tosi kaunis. :)

    ReplyDelete
  29. BincCi:
    Kiitos :)

    Anonyymi:
    Voi kiitoksia paljon ihana! <3

    Alice:
    Käy ihmeessä tsekkaamassa, tää on oikeesti ihan super kiva :)

    Hanna:
    Kiitos, se on Ellokselta :)
    Juu Ginassa on ainakin ihan kivoja + edullisia farkkuja!

    Linda:
    Kiitoksia! =)

    nina:
    Kiitän :)

    AnsQ:
    Joo ja mulla on vaan yksi ikkuna, eli valoa ei juurikaan tule sisään.
    Täällä sitä ollaan kuin jossain luolassa :D

    ReplyDelete
  30. eveliinna:
    Joo, onneks löysin 24/30, noi tais olla vikat :) Mulla on aina lahkeet pitkät enkä jaksais sitä lyhentämistä:D

    mintsu:
    Kiitos :))

    Anonyymi:
    CANON EOS 500D :)

    Anonyymi:
    Ekan kuvan kauluspaita on Ellokselta :)

    Anonyymi:
    Noo aika totta joo:D

    Anonyymi:
    <3

    ReplyDelete
  31. mariliis:
    Kiitos <3 Pidin hauskaa! :D

    marimuru:
    :D Hheeh niin kuin siinä muumijaksossa, kun myy lentää leijan päällä :D <3

    Anonyymi sanoi...

    "Heheh, toi pipo taitaa olla suosittu:D
    Mulla, mun kamulla, mun tanssiopettajalla ja tosi monilla vastaantulijoilla on tuo pipo;)) On se vaan niin ihanan lämpöinen!"

    Nooh mä ostin viime vuonna aika paljon pipoja ja parit vähän kalliimmat eivätkä nekään ole sen kummemin kestäneet. :)

    ReplyDelete
  32. "Nyt olet kumminkin mun mielestä lähtenyt takaisin(?) tohon kulutusjuhlaan, jota monet harrastaa. Mikä sai sun mielen muuttumaan, vai onko tämä vaan tällainen kausi, jolloin ostelet enemmän?"

    Hmm, olen huomannut saman nyt tämän viime kuun aikana, tosin kaikki ostokset, joita olen tehnyt, ovat olleet siinä mielessä tarpeellisia, että esimerkiksi näitä GT:n mustia housuja olen käyttänyt tosi paljon. Ja samoin kaikkia muitakin vaatteita.

    Mutta tosiaan, ehkä se on vain tätä joulun aikaa, kun tekee mieli vähän hemmotella itseään. Mulla on muutamat isommat hankinnat mielessä ensi vuodelle, enkä aio tämän enempää mitään ostella.

    Tosin sitten, jos lähden ulkomaille, niin sieltä mahdollisesti raahaan ihania matkamuistovaatteita Suomeen <3

    Mutta kiitos kommentistasi. Hyvähän se on aloittaa keskustelu tärkeistä asioista! :)

    ReplyDelete
  33. Jasmin:
    Kiva kun tulitte juttelemaan! Hyvää joulun odotusta sinne <3

    ReplyDelete
  34. Sita:
    Joo voin kuvitella. Olin kerran kesä-heinäkuussa Rovaniemellä ja siellähän ei luonnollisesti yölläkään laskenut aurinko, joten enhän mä siellä unta saanut. :) :D

    ReplyDelete
  35. Toi ginan punanen paita on niin ihana, bongasin sen yks päivä netistä, mutta missään liikkeissä ei enää ollut sitä :D
    Hehhe, saat myydä sen mulle sitkun et enää käytä ;) Hyvää viikonloppua sinne kans, ja sun asenne on muuten just oikee mitä on seuraillu tätä blogias !


    Heh, joo voin laittaa joulun jälkeen myyntiin, kun en osaa oikein punaisia vaatteita käyttää muuten kuin joulujutuissa. :)
    Ja kiitos kovasti! <3

    ReplyDelete
  36. Oot ihan paras♥ ja ihana tuo uusi banneri!

    ReplyDelete
  37. Anonyymi sanoi...

    Pickinissä?


    Just siellä! xD

    ReplyDelete
  38. Onko sulla shoppailupakkomielle kun ostat niin kamalasti turhaa tavaraa? :(

    ReplyDelete
  39. Voisitko Laura laittaa ohjeen miten nuo ihanat letit tehdään? :) ja vaikka muutakin postausta lemppari hiustyyleistäsi?

    ReplyDelete
  40. ois kiva nähä että mitä yhdistit ton punasen paidan kanssa sinne pikkujouluihin (: voisit tehä vaikka semmosen postauksen missä esittelet kaikkia kivoja vaateyhdistelmiä! :D

    ReplyDelete
  41. Ihana asu, oot nätti :)

    http://kisstherain-p.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  43. Itsekin koin juuri farkkuiloa GT.ssä, ekaa kertaa moneen moneen vuoteen (hei oon 20…) löysin itselleni istuvat farkut !! Tuli mieleen noista sun ja sai heti noiden näkeminen hymyn huulille :)!

    ReplyDelete
  44. Tosi kiva toi punanen toppi just oikeanlainen pikkujouluihin :)

    ReplyDelete
  45. laura oot ihana :) noista ginan rihanna nahkahousuista:D nii minkä kokoset ne sulla on ja joustaako ollenkaa, mietin ku ite oon meinannu jo kauan niitä ostaa :)

    ReplyDelete
  46. oot hirveen kaunis ja sun blogi on aivan ihana:>

    ReplyDelete
  47. oot aivan hirveen nätti ja sun blogi on tosi ihana:>

    ReplyDelete