Sunday, March 25, 2012

Viikonlopulta

Mä sain just kämppäni kaiken kaaoksen jäljiltä siivottua. No ei täällä nyt mikään älytön sotku ollut, oon vaan niin neuroottinen, mitä asuntoni siisteyteen/sotkuisuuteen tulee.
Jos joku kaveri tulee tänne ja levittää kamojaan ympäriinsä, niin siivoan niitä siistiin kasaan sitä mukaa, kun sotkua syntyy. Joitakin tämä piirre varmaan vähän ärsyttää mussa. :D

Pidin rennon perjanpäivän. Nukuin pitkään, tein ruokaa, ja kävin kaupungilla asioilla.
Ilalla mua alkoi kuitenkin väsyttää ihan kauheesti ja mahaan alkoi koskea niin, että menin ennen kasia nukkumaan, ja nukuinkin sitten 15 tuntia putkeen. Nice.
 Lauantaina Garo, Kati, Sara, Kristine, Jesse ja Lucas tuli mun luokse viettämään iltaa.
Olin päättänyt, että laitan sen mun punaisen epäonennenmekon päälleni. Viimeksi, kun olin laittamassa sitä, niin Krisu kaatoi boolit sen päälle. Mekkoon tuli sitruunan takia vaaleita länttejä, ja sitten kun me pestiin se kokonaan, niin se oli sitten siinä. Enhän mä märkää mekkoa voinut päälleni laittaa.
No eilen olin saanut käsin pestyä sen, kuivatellut sitä saunassa + hiustenkuivaajalla, ja viimein saanut sen puhtaaksi ja kuivaksi, niin mitä käykään?
Istun lattialla ja naula jää mekkoon kiinni ja tekee kivan reiän perseen kohdalle.
HELKKARIN 16!
No onneksi tytöt toi punaista lankaa ja neulan mukanaan ja sain sen korjattua, jotenkuten <3
 Mitä tässä tapahtuu??
 Tai tässä? 
No selkeesti Lucas harjoitteli mulla penkinnostoa.
 Vihainen erakko.
 Ja taas se Tiikeri! Mä olisin niiiiiiiiin halunnut jonnekin muuaalle, ja melkein aloin mököttää, kun mentiin tonne, mutta nyt kävi näin.

 Mä tilasin just pizzan kotiovelle ja jatkan nyt Twilightin katsomista!

Hyvää viikonloppua kaikille <3

EDIT:
 Siis hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
T: jälkeenjäänyt

52 comments:

  1. Sun postaukset on aina niin piristäviä! ♥ Oot ihana!

    ReplyDelete
  2. Eikös sulla ole canon eos 500D? Onks sulla jotain objektiiveja tai millä asetuksilla kuvaat ja muokkaatko kuvia? Jos muokkaat, miten?:)

    Mulla on 500D ja jotenki mun kuvista tulee rakeisia.:/

    ReplyDelete
  3. oot niin kaunis! <3 ja nykyään jotenkin naisellisempi, vaikka en väitä ettet ennen olisi ollut. Ihanaa kevään jatkoa sulle ihana, jaksat aina piristää näillä postauksillasi! :)

    ReplyDelete
  4. Toi lattia on ihan sika ihana, älä oikeesti vaiha sitä! Tommonen persoonallinen ja mun mielestä sopii sulle ja sun asuntoon.:) LATTIASI SOPII SINULLE hohoho, kuulostaa ouodolta. Mut silti!:)
    Ja muutenkin, oot ihana!

    ReplyDelete
  5. miten sä elät ku et käy töissä?

    ReplyDelete
  6. Anonyymi Anonyymi sanoi...

    miten sä elät ku et käy töissä?


    Kyllä mä teen duunia, enhän mä muuten eläisi.

    ReplyDelete
  7. Ihanaa nähä sut ja Lucas tollee yhessä. palaisittepa yhteen !


    t:lucas&laurafani galleria-ajoilta

    ReplyDelete
  8. Onks toi punanen (epäonnen :D) mekko nelly.comista? ainakin näyttää samalta mikä mulla on mustana :) se on ihana!!
    Ps. oon suht uus lukija ja pelkkää hyvää vaan sanottavana tästä blogista :-)

    ReplyDelete
  9. Missä oot töissä?:)

    ReplyDelete
  10. Tytti:
    Joo samainen Nellyn mekko kyseessä :)
    Kiitos <3

    ReplyDelete
  11. Anonyymi:
    Olen sanonut täällä jo muutamaan kertaan, etten kerro työpaikkaani enää täällä blogissa. Sain edellisen duunipaikkani kertomisen myötä sen verran harmia, että päätin pitää työasiani täst. edespäin omana asianani.

    ReplyDelete
  12. Toi lattia on tosiaan ihana. Ekasta postauksesta katsoin, että mikä ihmeen väri, mut hitsi toi natsaa hyvin kämpässäsi. Ja tuon vaaleanpunaisen kanssa kans jotenkin kierosti. Itse ainakin pitäisin sen jonkin aikaa tuon värisenä ja maalaisin sitten ensin valkoisella ne rumat punertavankukertavat!

    ReplyDelete
  13. 1. Haluan sun lattian just nyt ja heti, sopii sun asuntoon ku nenä päähän, niin persoonallinen väripilkkuratkasu et LATTIA on turkoosi ku kaikki muu on valkosta :D oiskohan munki parketin alla tollaset... 2. Sä näytät ihan mielettömän hyvältä punasessa, wow!

    ReplyDelete
  14. Ei oo muuten ensimmäinen punanen epäonnenmekoksi tuomittu mekko! Olipa vielä omanikin Nellyltä ja one shoulder....

    ReplyDelete
  15. Millon tulee kysymys-vastauspostaus???

    ReplyDelete
  16. Anonyymi:
    Yritän saada sen huomisiltaan mennessä :)

    ReplyDelete
  17. ihana mekko! ja munki mielestä lattia on just kiva :)

    ReplyDelete
  18. Hahah, mulla on iha sama tapa et jos on sotkusia vieraita nii kerään niitten vaatteita ym. semmoseen siistiin kasaan, ja jos tyylii porukka "sotkee" paikkoja nii siinä sitä mukaa siivoilen juoruilun lomassa :DD Ihana et en oo ainut!

    Ps. Ihana mekko!:)

    ReplyDelete
  19. Joo ihan mielenkiintosia seksiasentoja.

    ReplyDelete
  20. Mitä vigaa tigerissa ?

    ReplyDelete
  21. oi punanen sopii sulle tosi hyvin! näytät joltain latinokaunottarelta=D

    ReplyDelete
  22. Neuroosikaima täällä hei!

    Mulla menee ihan tolkuttomasti aikaa siihen, että kämppä pysyy siistinä, kun haluan, että kaikki tavarat on aina omalla paikallaan. Poikakaverin kyläilyn jäljiltä siivoilen aina jonkun tunnin.. yleensä siinä aikanakin. Puhumattakaan sitten niistä lukuisista riidoista, mitä tulee siivoamisesta.. krhm..

    Mutta mukava kuulla, etten ole ainoa siivousintoilija! :)

    PS. Valkoisen värin suurkuluttajana odotan sitä valkoista lattiaa. Vaikka ei vihreästäkään pahaa sanottavaa ole.

    ReplyDelete
  23. Näin sut lauantaina yöbussissa, vitsi sulla oli kreisit kengät! Niin hienot! :-) Olit ihanan näkönen!

    ReplyDelete
  24. Liisi:
    Voi kiitos! <3
    Olin kyllä ihan sateen raiskaama :D
    Missä siellä istuit?
    Ne kengät oli kyllä tappaa mut... =)

    ReplyDelete
  25. Toivottavasti tulee pian se kysymyspostaus, ootan sitä kuin kuuta nousevaa.... :D
    Sulla on nätti tukka, sopii todella hyvin!

    ReplyDelete
  26. oletko jälkeenjäänyt ?:) toivotat hyvää viikonloppua kun uusi viikko on jo alkamassa...et kyllä ole se ihan kirkkain tähti taivaalla :DDD

    ReplyDelete
  27. Ompa magee epäonnen mekko! ;)

    ReplyDelete
  28. Miksei sitä sun uusinta tatuointia näy koskaan? Joka kuvasta yritän kytätä sitä, mut nytki taas pitkähihanen ja sit toi ykshihanen mekko ja se hiha on just sillä puolella missä se tate on! :-D

    ReplyDelete
  29. Hei.. pikkuilkeät anonyymit... tehkää tota jossain huonossa blogissa ei täällä..

    ReplyDelete
  30. Toi vihree lattiahan on ihan kivan näkönen !

    ReplyDelete
  31. Tuota.. näköjään joku muukin on jo kysellyt sen kysymyspostauksen vastausten perään... Oletko aikeissa vastailla niihin lukuisiin kysymyksiin? :)

    - tytti

    ReplyDelete
  32. Mistä tuo musta pääkallokuvioinen toppi on :)?

    ReplyDelete
  33. Laura sä oot ihana! Mua alkaa aina hymyilyttää ku luen sun tekstejä, oot niin piristävä. Ja tajuttoman upeen näkönen :---)

    ReplyDelete
  34. Oooh toi punane sopii sulle mielettömän hyvin :3

    Hyvää viikonloppua (!!) sullekin hehe :D ♥

    ReplyDelete
  35. Istuin aika takana, isohkon miehen varjossa :D

    ReplyDelete
  36. Millonkohan sitä kysymys&vastaus-postausta olisi odotettavissa?

    ReplyDelete
  37. Ihana toi sun punanen mekko kyllä. <3 Harmi et hajos.

    ReplyDelete
  38. pakko sanoa että laura ja lucas takas bäkkii ja äkkii! :D
    ps. sulle sopii super hyvin noi kiharat!

    ReplyDelete
  39. Hih sä oot ihana :)
    Miten teit kiharat?? Ne on niin hienot :O Mekkokin tosi kaunis!

    ReplyDelete
  40. Ihanaa et on muitakin neuroottisia siisteyden suhteen! :D mullaki on ihan sama ''ongelma'' kun sulla, jos joku tulee meille ja jättää tavaroita lojumaan lattialle mua rupee oikeasti vähän ahdistamaan ja alan heti siivota :D mut toisaalta siivoaminen taas rauhoittaa mua ja on tosi ihanaa olla siistissä huoneessa :)
    go laura! <3

    ReplyDelete
  41. Kiva toi viimenen mekko (:

    ReplyDelete
  42. pakko kysyä kun oon jo pidemmän aikaa miettinyt! onko lucas nykyisin homo?? ja tuo toinen mies hänen partnerinsa kenties..??

    ReplyDelete
  43. "pakko kysyä kun oon jo pidemmän aikaa miettinyt! onko lucas nykyisin homo?? ja tuo toinen mies hänen partnerinsa kenties..??"

    Ei oo todellista!! :D :D

    ReplyDelete
  44. Wwouu näytät kyllä tosiaan joltain espanjattarelta näissä kuvissa. Gooorgeous!

    Ja täälläkin tunnustaudutaan aiikas neuroottiseksi ton siivoushomman suhteen...En vaan kestä olla pienenkään sotkun keskellä, alkaa ahistaan :/

    ReplyDelete
  45. Hei katselin läpi näitä postauksiasi, ja ihastuin kuviesi tunnelmaan. Muokkaatko kuvia, miten? Varmaan olet vastannut tähän jossakin, mutta en löytänyt vastausta.

    ReplyDelete
  46. Eikä miten kivoi postauksii ollut lähiaikoina!!wohoo, ja btw mä RAKASTAN tota sun uutta lattiaa se on ihanannäkönen!!:D

    ReplyDelete
  47. Ekaa kertaa luin tätä ja pakko sanoo et tosi kiva blogi sulla! ja ihana koti :)

    ReplyDelete
  48. kysyn tän saman kysymyksen niin kauan et vastaat! :D eli, sulla oli toi alekoodihomma tonne nimikoruihin vielä vissiin kesäkuulle? niin missä kohtaa tehdessäni tilausta sitä tulis käyttää? mihin se ilmoitetaan?

    ReplyDelete
  49. Aahhaahah, mitä ihmettä :D Teen asiakaspalvelutyötä ja menin maanantaina toivottamaan asiakkaalle hyvää viikonloppua.. Tunsin itteni jälkeenjääneeksi siinä tilanteessa :---D

    ReplyDelete