Monday, March 26, 2012

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan

Lemppari tv-ohjelmat? 
Salkkarit, Greyn anatomia, Pasila ja Jersey Shore! Oon aika laiska katsomaan telkkaria, ja edelleenkin digipoksin päällä nötköttää plussaTV-kortti, joka toimii vain antenniverkossa, eli ei toimi mulla. Aion kyllä vaihtaa sen. 



Oletko koskaan soittanut mitään instrumenttia? tai soitatko?

Ala-asteella soitin nokkahuilua, niin kuin kaikki muutkin luokkalaiseni. 
Osasin nuotit ja vähän jopa soittaakin. 



Seurusteletko?
En seurustele.



Minkä vaateliikkeen haluaisit Suomeen?
TopShopin!



Jos saisit käyttää vain yhtä meikkiä mitä käyttäsit?
Huulipunaa, voisin tuputella sitä huuliini ja vähän poskiinkin. :)



Syötkö paljon roskaruokaa?
En oikeastaan. Eikun, tänään söin pizzaa.

En käy mäkkäreissä lähes koskaan. Karkista en tykkää oikeastaan yhtään, enkä tällä hetkellä suklaastakaan. Tänään herkuttelin tacosipseillä ja salsakastikkeella.



Kokkaatko paljon, onks sulla jotain bravuuria?
En kokkaa usein, koska en vaan jaksa. Syön tosi usein ulkona tai sitten tilaan kotiin jotain ruokaa.
Mun bravuuri on varmaankin se, että heitän valkosipuliperunat uuniin ja paistan pari pihviä.


Minkä värinen hammasharja sulla on?

Vaaleanpunainen - totta kai!



Sullahan on sukua Lahdessa, nii ootko sä käynyt koulut lahdessa? Jos oot ni missä?
Oon käynyt kaikki kouluni Helsingissä, lukuunottamatta ekaa luokkaa Järvenpäässä, Mankalan ala-asteella. 



Missä käyt laitattamassa ripsienpidennykset? 
Dui Clinicissä, ystäväni Laura laittaa ne. <3

 

Kuinka vanha oot?
22, mutta musta tuntuu, että oon ikinuori! Ja oonhan mä vielä nuori.:)

 

 Milloin muutit yksin asumaan?
 
17-vuotiaana, tasan 5 vuotta sitten.



Onko sinulla antaa vinkkejä olisiko mahdollista päästä tuotetestaajaksi?
Miksikä tuotetestaajaksi?

 

Kuvailetko itselaukaisimella vai onko sinulla (YLEENSÄ) joku ottamassa kuvia?
 
Mulla on the kake ottamassa niitä, siis kaukosäädin kameraan!



Käytätkö itselaukaisinkuvissa telinettä vai asetatko kameran vain johonkin tasolle?

Käytän jalustaa aina silloin tällöin.


Mikä on bloggaamisen parhain puoli ja mikä pahin?
 
Paras puoli on lukijat ja pahin puoli on kasaantuvat postaukset, joita en saa aikaan.
En oikeastaan mitenkään muutoin enää stressaa bloggailusta. 



Miten yleensä reagoit, kun joku tunnistaa sinut esim. kadulla tai vaikka vaatekaupassa? (Esim. menetkö hämillesi vai oletko imarreltu.)
En yleensä koskaan huomaa sitä, jos joku tunnistaa, ellei sitten tule juttelemaan mulle. Olen aina tosi imarreltu! Joskus, jos olen ilman meikkiä toppatakkeineni lähikaupassa, niin saatan hieman nolostua, mutta eikai se niin vakavaa ole :)



Mitä ihonhoitotuotteita käytät?
Tällä hetkellä käytän vain Duin ihonhoitotuotteita. Toki suihkussa mulla on ihan perus-suihkusaippuat sun muut käytössä.

 

Millaisia tulevaisuudenhaaveita sinulla on? Esim. haluaisitko asua ulkomailla, opiskella johonkin tiettyyn ammattiin, vai kenties perustaa perheen ja perunamaan, tai jotain, ihan mitä vaan :)
Ulkomaille muutto ei kiinnosta tällä hetkellä. Olen huomannut sen, että itse viihdyn Suomessa parhaiten. Opiskeleminen tulee varmasti taas jonkun ajan kuluttua vastaan. Perheen haluan perustaa, mutta en ihan vielä. Perunamaakin voisi olla aika ihana. Pääasia on se, että viihdyn, tein sitten mitä tahansa näistä tai vaikka en tekisi mitään näistä. 


Mitä teet yleensä vapaa-ajallasi ?
 
Olen kotona, tapaan ystäviä, käyn syömässä, puuhailen jotain kivaa tai sitten ihan vaan rentoudun sohvalla maaten ja telkkaria katsoen.


Voisitko pian laittaa vaatteitasi myyntiin blogiin?
Voisin joo, kävin tänään vähän läpi mun vaatekaappia, ja löyty vaikka mitä myytävää! :)



Miksi sulla on pyörä sisällä?
Koska se varmaankin varastettaisiin tosta pihalta, ja tykkään muutenkin katsella sitä tossa olkkarissa, se on niin söpö!



Kuinka kauan sulla menee aamulla itses laittoon?
“Laittoon” :D Riippuu siitä, mihin lähden, mutta yleensä herään tuntia ennen jotain menoa. Käyn suihkussa, kuuntelen musiikkia tai radiota, meikkailen, laitan hiukset ja valkkaan vaatteet.
Jos on kiire, niin teen kaiken saman, mutta puolessa tunnissa.



Mitä mieltä olet vanhoista tyylikokeiluistasi näin jälkeen päin ?
Tykkään niistä kaikista tosi paljon, koska ne on osa mua. Tuun varmasti aina vaihtelemaan vaatetyyliäni, hiustyyliäni ja meikkaustyyliäni, mutta oon huomannut, että vaihtelu vain virkistää!
Ja ainahan voi palata vanhaan, jos halajaa!


Mikä on erikoisin asu, jossa olet mennyt kouluun/töihin ?
Lukioaikoina pukeuduin yhteen hassuun palloliiviin.  Käytin sitä kesälläkin, niin että alla oli vain rintsikat. Joskus mulla oli cowboybootsit ja nahkahattu päässä, tai sellainen stetson. :D



Mikä on susta "mautonta" tyylillisesti tai pukeutumismielessä ?
Alipukeutuminen tietyissä tilanteissa.  Ja ehkä sellainen liika mätsääminen kiinnittää oman huomioni. 

Onko sulla enemmän tyttöjä vai poikia kavereina?
Tyttöjä on enemmän.



Tuletko helposti erilaisten ihmisten kanssa toimeen?

Tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen. 

Mainitse mielestäsi yksi komea julkkismies ja yksi kaunis julkkisnainen?
 
Miehistä valitsen Brad Pitin kolmekymppisenä (kuinka mielikuvituksetonta? Tiedän.) Ja naisista ehdottomasti Beyoncén!


Minkälaisista miehistä pidät? Esim. kilteistä, urheilullisista yms.
?
Kilteistä ja urheilullisista! Ja huumorintajuisista! Kaikista siisteintä uuden ihmisen tapaamisessa on se,  että kemiat kohtaa ja että voi nauraa yhdessä kaikille hauskoille jutuille. Sellainen yhteinen huumoriymmärrys on ihanaa.


Sulla oli joskus aikoinaa juttu kertausharjoituksista, eli ootko sitte ite käyny intin? 
:D
 
Jos sen postauksen lukee tarkemmin, niin pitäisi kyllä käydä ilmi, että kyseessä oli veljeni, joka myös kirjoitti kyseisen postauksen. Eli ei, en ole käynyt inttiä, enkä varmasti koskaan tule käymäänkään.



Jos sinun olisi aivan pakko muuttaa jotain osaa vartalostasi, mikä se olisi, ja miten sitä muuttaisit?
 
Muuttaa hmm.. No toki kiinteyttäisin vartaloani. Mihinkään kauneusleikkausjuttuihin en kyllä aio ikinä lähteä. 



Haluatko koskaan lapsia?
 
Haluan koskaan. Ehkä 6-10 vuoden sisällä. 



Entä naimisiin?
 
 Ei se ole välttämättömyys. Mutta jos joskus joku ihana ja oikea kosii, niin miksipä ei?



Häiriikö sua, jos kommentoijat vastaa sun puolesta toistensa kysymyksiin, puhuu sun puolesta esimerkiks mielipideasioissa tai sitten puolustelee sua jatkuvasti tällä tutulla kateus-kortilla tms ? Itseäni ulkopuolisena ainakin häiritsee toisinaan :D
Mua yleensä alkaa naurattaa vaan, siis silleen söpössä mielessä. Kyllä mä myös arvostan sitä, että joku näkee sen vaivan. 
Mä en kauhean helposti ärsyynny pikkujutuista

Voisitko kuvitella joskus asuvasi ulkomailla? Entä muualla Suomessa?
En taida haluta täältä Suomesta minnekään muualle, ainakaan tällä hetkellä. Toki voisin asua muuallakin Suomessa, mutta perheeni ja ystäväni asuvat täällä, joten ehkä siksi tuntuisi erikoiselta asua jossain ihan toisella paikkakunnalla.



Käytätkö tekoripsiä alaripsissä?

En käytä, miten niitä sinne laitetaan? 

:D

Treenaatko paljon?
Harvemmin. :(

Ootko käynyt Afrikassa tai haluaisitko käydä? Missä päin?
Länsi-Afrikassa Gambiassa ja Pohjois-Afrikassa Tunisiassa.



Onko sulla jokin pinttynyt tapa tai pakkomielle?
 
Toistan joskus jostain lauseesta jonkun sanan ääneen. Joskus teen sitä julkisillakin paikoilla.
Jos lisään hymiön johonkin kommenttiin tai tekstiin, niin teen kasvoilla sen kyseisen hymiön.
Naksauttelen sormia koko ajan ja järjestelen esimerkiksi hajuvesiäni aina tiettyyn järjestykseen. Pidän myös kotiani aina tosi siistinä, ja jos joku kaveri tulee vaikka yöksi ja levittelee tavaroitaan sinne tänne, niin siivoan niitä aina johonkin tiettyyn kasaan sitä mukaa kun kaveri niitä levittää. Viime viikonloppuna Kristine joutui monta kertaa kysymään, että mihin siivosin sen meikkivoiteen tai kasvorasvan tai sukat tai hammasharjan. 



Äänestitkö Niinistöä vai Haavistoa?
Niinistöä.



Mikä sun tatuoinneist oli kivuliainta tatuoida?
 
 Ranne tais olla.



Dui hoidosta kysyisin.
-Montako kertaa kävit siellä?
-Tarviiko enää sheivata kainaloita?
-Ootko ollut tyytyväinen lopputulokseen?



Eli valoimpulssihoito, Dui-hoito on se kasvohoito, jossa käyn edelleen ja yleensä viikon/kolmen viikon välein. 
Valoimpulssihoito, eli karvojenpoistohoidossa olen käynyt yhteensä joku 5 kertaa. Eipä siellä kainaloissa enää mitään taida kasvaa. Olen ollut supertyytyväinen lopputulokseen!

 

Haluaisitko tehdä jotain muuta "näkyvää" työtä bloggaamisen lisäksi?Olis tosi mieletöntä jos sua näkis jossain muussakin mediassa tai jutuissa. En oikein tiiä mikä se tarkalleen ottaen olis, mutta esim. jotain tv-hommia, kenties juontajana? Tai jossain tv-ohjelmassa? En välttämättä tarkoita, et just nyt tai lähivuosina, mutta ootko harkinnut uraa media-alalla, etkö vähän opiskellut jotain journalismia? Mitä mieltä olet, tykkäisitkö joskus tehä jotain muitakin hommia missä olisit näkyvillä ja just nimenomaan omana itsenäsi? Koska mä ainakin kattoisin sua jos olisit jossakin ohjelmassa/juontaisit jotain, koska oon lukenut sun blogia pitkään ja kiinnostavaa lukea sun elämästä. Ja monet muut myös varmasti seurais sun tekemisiä. Mun mielestä sun kannattas hyödyntää tätä ja alkaa brändätä itseäs enemmän :D
En mä varmaankaan mikään juontaja osaisi tai edes haluaisi olla. Toki miksipä en voisi lähteä johonkin tv-juttuun mukaan. Kunhan se nyt ei olisi mitään Big Brotheria.
Tosin mä kyllä jännitän jonkun verran tv-hommia, oon muutaman kerran kieltäytynyt joistain blogiin liittyvistä dokumenteista tai haastatteluohjelmista. Ei mulla oikeen oo mitään hinkua sinne telkkuun. Tykkään tehdä tätä blogia, mutta ehkä videoita voisin kuvailla enemmän ;) :)

Mua kauan häirinnyt kysymys:  

Missä olet töissä?
Olen päättänyt, etten puhu työasioistani täällä blogissa, koska haluan vetää jonkun rajan ykistyiselämääni. Voin kuitenkin sanoa sen, että teen juuri tällä hetkellä unelmaduuniani.

 

Miten kehittyä hyväksi bloggaajaksi ja saada lukijoita?
 
Aika vaikea kysymys. Siihen vaikuttaa niin moni seikka.
Olen joskus tässä vähän aikaa sitten miettinyt vastausta tähän kysymykseen, koska tiedän, että monia varmasti aihe kiinnostaa. 
Mun pitäneekin varmaan miettiä asiaa lisää. Jos jotakuta kiinnostaa, niin kysykää jotain bloggailuun ja blogin aloittamiseen liittyviä kysymyksiä. Voisin koota niistä jonkun pienen postauksen kasaan. Toki ihan omasta näkövinkkelistäni. :)



Onko Helsigissä asuminen kallista?
Asuminen on varmasti kalliimpaa kuin missään muualla Suomessa. Ja olen tehnyt myös sen huomion, että esimerkiksi Kampin kauppakeskuksen K-kaupassa ruoka on kalliimpaa kuin esimerkiksi jossain Prismoissa tai Alepoissa. Mun lähi K-kaupassa on ihan törkeen kalliit hinnat, mutta mihis muuallekaan mä lähtisin ostoksille :D
Niin ja onhan täällä myös paljon houkutteita, joihin menee rahaa, kuten: baarit, ravintolat, kahvilat,vaatekaupat sun muut. No joo, mutta toki täällä voi myös asua niin, ettei sitä rahaa kuluta.
Ja varmasti asuminenkin on edullisempaa, jos asuu poikaystävän kanssa, tai jossain kimppakämpässä, tai kaupungin asunnoissa tai mitähän näitä kaikkia on. Joo olipas vastaus…



Millä ohjelmalla muokkaat kuviasi vai onko kuvien kaunis väritys vain kameran asetuksistasi kiinni?
Mulla on photoshop, jolla muokkaan kuviani.:)

blogikirjotus- toiveeni aiheesta: http://uusimusta.squarespace.com/etusivu/2012/2/6/tyttojen-ymparileikkauksen-vastainen-paiva-tee-edes-tama.html

Kiitos paljon vinkistä! Tärkeä asia, josta olisi hyvä kirjoittaa ja keskustella ja ennen kaikkea saada muutosta aikaan!



Syötkö paljon hedelmiä ja marjoja?

Silloin tällöin. Kesäisin enemmän etenkin marjoja.



Minkä ikäisiä puppe ja pablo ovat?

2-vuotiaita nyt. :)



Vaikuttaako koskenkorvan hinnanalennus viinan ostopäätökseesi?
Harvemmin tulee koskenkorvaa tai viinaa ylipäätään ostettua. Eli ei vaikuta.



Oletko ylimielinen vai herttainen?
Olen herttainen! :)


Pesetkö ton sun pyörän ku tuot sen sisälle vai käytätkö sitä ylipäätään? (joomoro mun uteliaisuudelle:--D)
 
No en oo sillä kauheesti viimeisen vuoden aikana pyöräillyt, mutta en mä sitä yleensä pese, etenkin jos oon kesällä polkenut. Tosin kiillottelin sitä tossa yksi viikko, että nyt se on kyllä ihan kliini!



Lempiruoka? Minkä maan keittiö on lempparisi?
Lempiruoka on muusi ja lihapullat ja suomalainen kettiö on maailman paras! 



Millaista musiikkia kuuntelet? 
Vähän kaikenlaista, tossa oikeassa reunassa on linkki mun spotifaihin, ja siellä on jotain soittolistoja.
Tän hetkiset lempparit on kuiteski Beyoncé, Gotye, Dingo, Lana Del Ray ja housemusiikki.

 Mitä/miksi olet opiskellut?
Olen opiskellut LYKissä, lukiossa ja Laajasalon opistossa toimittajalinjalla.



Miten olet tehnyt ton yläbannerin?

Photoshopilla, haluuks säkin?



Myytkö mulle ton ihanan valkosen takin mikä tässä postaukses? ;)
Voin mä myydäkin, muks eiks nyt tuu kevät?:(



Minkä ikäsenä lähit ulkomaille ekan kerran, kenen kaa, minne? Kerro jotain :)
Lähdettiin perheen kanssa Kreikkaan, kun olin just syntynyt. Jesse meinasi hukkua sillä reissulla, koska se hyppäsi uima-altaaseen. Meidän isä hyppäsi pooliin kuin Tarzan ja pelasti Jessen.



Olisi kiva kuulla vähä mittojasi. paino, pituus, vaatekoko jne.
Paino on 45, pituus 156, vaatekoko on XXS-XS-24, kengänkoko 34-35
Onko ystävälläsi Empulla blogia?
On! Löytyy tosta oikeelta sivupalkista “luen”-kohdasta.



Minkä rotusia sun hurmaavat koirat on? :)

Shetlanninlammaskoiria molemmat, ja vielä veljeksiä. Pablolle on syötetty salaa streroideja.



Mitä mieltä oot sellasista ihmisistä, ketkä on niin hemmoteltu pilalle, että ovat kuin kuningattaria, tarvitsee uskollisen seuraajan ja tekevät muille niinkuin ei haluaisi itselle tehtävän, vaikka ensivaikutelma ja muutenkin tällainen henkilö itse väittäisi muuta?
Noh, antaa kaikkien kukkien kukkia. Tai siis, jos lähipiirissäsi on tollainen tyyppi, niin kannattaa vaan jättää omaan arvoonsa. Kyllä tollaisen tyypin läheisyydestä ihmiset lopulta kaikkoaa..

 

Mitä mieltä oot ihmisistä joilla on naama ihan täynnä pisamia? Onko söpöö vai ei niin söpöö?
 
Se on tosi söpöä! Rakastan pisamia!



Käytkö yksityisillä vai kunnalisilla kun käyt lääkäreissä?
Yksityisillä

.

Kerro nyt sen matkan kohtalo, mitä vittua siellä tapahtui?
 
Lähdin pois, koska ei huvittanut olla siellä. Ei siellä mitään tapahtunut. Lentomatkat (kaikki lennot) meni vaan vituilleen, mutta siinäpä se dramatiikka olikin.
Aina ei voi onnistua.



Tykkäätkö seurustellessa pitää toista kädestä, halailla ja söpistellä vai ootko enemmän sellanen keep it cool -tyyppi?
Tykkään söpöstellä, halailla, pitää kädestä kiinni ja tehdä kaikkea spontaania ja ihanaa! 

Mikä läppäri sulla on?
 
MacBook


Laihduttaako vai lihottaako seurustelu mielestäsi?
Kyllä se varmaan vähän lihottaa, kun seurassa on niin mukavaa syödä :D



Oon miettiny et miks otat sun useimmat kuvat ton polkupyörän edessä? 
 
Koska meillä on sen pyörän kanssa sponsoridiili, ei vaan, koska siinä edessä on sopivasti tyhjää tilaa.



Ootko tyytyväinen työpaikkaasi?
Olen kyllä!



Mikä on paras asia sun tänhetkisessä elämässä?
Perhe, ystävät, koirat, koti, työ ja oikeastaan kaikki!


Onko toi sun pyörä hyvä ajaa?
Se on superhuono ajaa! Se on niiiin jäykkä, että mäenlaskukin ottaa voimille :D


K
uinka usein käyt paskalla?
Pliis…
 

Mikä on salainen/ei-niin-salainen paheesi?
 
Solarium ja se etten lajittele, olen todella pahoillani! :/



Onko sulla silarit? jos on, millon otit, miksi ja missä? paljon maksoi?
On joo, otin Kiinassa. Maksoi noin 5000 jeniä, eli noin reilu 500 euroa. No halloo ei ole! Tosin, ei niissä mitään pahaakaan ole.



Miten pääsit esiintymään Jimi Constantinen musavideolle?
Jimi pyysi :)

Mikä on sun lempileffa?
 
Mulla on 100000 lempileffaa. Rakastan Almodóvarin leffoja, mutta rakastan myös Cameronin leffoja, tosin en kaikkia. Ja Will Smith on niin ihana! Samoin Matt Damon. En mä tiedä. 
Titanic on hyvä, käykse? No okei, Avain pakoon on paras!

Oletko ikinä ollut lihava?
Olen nyt “lihavimmillani” :)



Onko sinua kiusattu? Jos on niin miksi ja mitä tapahtui?
On, ala-asteella ja yläasteella ja netissä. Mitä kävi? No se perus, että kiusattiin erilaisuuden takia.



Lempiystäväsi?
Emilia, Kristine ja Tiina <3



Ooks sisustanut ihan oman mielem mukaan vai ootko kattonu netistä tai lehdistä jotain?
 
Kaikki ideat ovat oikeastaan tulleet päästäni. En selaile mitään sisustuslehtiä tai sisustusjuttuja netistä. En vaan jaksa, ja luotan omaan makuuni.



Monesko asunto toi on sulla. Siis sun omista, kun et enää oo asunu vanhempien luona?

Tää on nyt kolmas kämppä. Oon asunut Kaivopuistossa, Lauttasaaressa ja nyt Kallio/Sörkässä.

Kysytäänkö sulta usein paperit ku ostat vaikka alkoholii? 
Lähes aina kysytään, mutta ei enää tossa lähikaupassa. :)



Mitä sun rakkauselämään kuuluu?
Kuivaa kuin Saharassa.. Some water please?




Oletko vielä BB-Raksun kaveri vai onko se menneen talven lumia se "ystävyys" ???
Kyllä me pidetään joka viikko yhteyttä ja nähdään usein. :)

 

Miksi olet tehnyt blogistasi näin kaupallisen?
Perustele kaupallisuus?



Onko blogggaaja Mariannnan sun ystävä?
En tunne, enkä ole koskaan tavannutkaan :)



Millaisia ihmisiä et voi sietää? Mitä arvostat ihmisissä?
En voi sietää itsekkäitä ja pelkän oman edun tavoittelevia tyyppejä. Arvostan ihmisissä maanläheisyyttä, rehellisyyttä ja sitä, että ollaan valmiita tekemään sen toisen eteen joskus jotakin.:)

 

Millaiseksi kuvailisit sun tyyliä?
Aika rento. Puen fiiliksen mukaan, ja aina just sitä mitä haluan. 
Entiseen verrattuna se on aika tylsä, mutta toisaalta, miksi pitäisi yrittää niin paljon.
Nautin olostani farkuissa ja perusneuleessa ja taas toisinaan vaikkapa minimekossa ja tappajakorkkareissa. :)



Kenen keikalle haluaisit joskus ehdottomasti päästä?

Beyoncén! <3



Mikä on sun best ulkomaanmatka evör?
Varmaan viime kesän Rooman reissu, sopivan lyhyt ja passeli! :D



Miksi oot alottanut tän blogin pidon?
 Kai se jotenkin tuntui silloin galleria-aikaan niin luontevalta. Lisäilinhän mä sinne kuitenkin joka viikko kuvia ja päivitin päiväkirjaa. :)



Minkälainen auto sulla on?
Bugatti Veyron, vaatimaton, mutta menettelee..



Muistan että kävit tässä jossain vaiheessa jotain koulua, käytkö siellä edelleen?
En, koska se oli aika floppikoulu. Ei siitä sen enempi ;D



Pitäiskö kannabis laillistaa
Mun puolesta kaikki poltettava pitäisi kieltää, mutta oikeastaan ihan sama.



Lempparibiisi?

Mitä menit opiskelemaan yläasteen jälkeen?
Lukioon.



Oletko tapaillut ketään julkkista?
Olen.



Mistä se valkoinen pitkä toppatakkisi on?
Sokokselta :)



Kuvaile itseäsi viidellä adjektiivilla:
Ajatteleva, huomaavainen, impulsiivinen, unelmoija, antelias.


54 comments:

  1. http://lovinclothes-tuulia.blogspot.com/

    Ihana blogi! ♥:llä Tuulia :)

    ReplyDelete
  2. tykkäätkö muuten one directionista:)? aattelin vaan kun noita kuvia tossa oli =)

    ReplyDelete
  3. Anonyymi:
    Ehkä liian poppia mun makuun, mut kundit on söpöjä :D Ja niistä löyty söpöjä kuvia!

    ReplyDelete
  4. Naureskelin itekseni tota miten jolleki on tullu mieleen kysyy miten usein käyt paskalla, lol.

    ReplyDelete
  5. uuuh mitä miehiä! katoin ne vaan kun oon niin uninen etten jaksa lukea :D

    ReplyDelete
  6. Jersey Shore? Mikä sellaisen ihmisen maailmannäkemys on? Ootko muuten tosissas vai oliko vitsi vaan?

    ReplyDelete
  7. Kiitos tästä postauksesta :)

    ReplyDelete
  8. on sulla vaan uskomattoman ihana blogi! :) mielenkiintosia kuvia, persoonalline kirjotustapa ja oletpa myös nätti! mä tein reilu vko sitten blogin, ja juurikin tätä sun blogia oon pitäny sellasena suurimpana esikuvana sille. :D

    hyvää kevättä sulle! :) terkuin:
    http://amppena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. oot ihana!!!! :) vaikutat niin mukavalta ja kiltiltä ihmiseltä! juuri tollasen kaverin tarvitsisin nyt!

    ReplyDelete
  10. Anonyymi sanoi...

    Jersey Shore? Mikä sellaisen ihmisen maailmannäkemys on? Ootko muuten tosissas vai oliko vitsi vaan?

    Arvasin, että jonkun piti tarttua johonkin vastaukseen. :)

    Kukaan ihminen ei ole toista sen parempi, katsoipa se sitten Ajankohtaista kakkosta tai Viidakon tähtösiä.

    ReplyDelete
  11. julli:
    Iso hali täältä sulle <3

    ReplyDelete
  12. Sonja:
    Joo, niin mä vähän suunnittelinkin, että jos vastauksia ei jaksa lukea, niin onpahan silmänruokaa ;D

    ReplyDelete
  13. Jee. Diggaan susta. Varsinkin tosta Niinistö-kohdasta. Ihanaa tietää etteivät kaikki bloggaajat kannattaneet Haavistoa.

    ReplyDelete
  14. Amanda:
    Kiitos paljon!
    Tsemppiä blogin kirjoitteluun. Parasta ja helpointa bloggaaminen on silloin, kun tekee sitä just niin kuin itsestään tuntuu, eikä mieti mitä muut ajattelee!

    =)

    ReplyDelete
  15. Oot ihana, Laura!

    En tiiä mistä tää nyt tuli, mutta muistan joskus jonkun ohjelman/lyhytelokuvan, joka tuli muistaakseni YLE:n kanavalta. Se kertoi asiasta, jota en ees muista ja mun mielestä sä olit siinä kasiluokalla! :D Siinä oli joku Niklaskin :D

    Mulla on kuitenkin fiilis et oon nähny omituista unta ja tää on jääny jotenki kummittelemaan mun päähän..

    Eli muistanko ihan omiani?

    ReplyDelete
  16. elp:
    Voi, miten joku voi muistaa? :D
    Ihan paikkaansa pitää.:) Sen dokkarin nimi oli Hymiö.fi :)
    Voi niitä aikoja....

    AB:
    Kiitos! :)

    ReplyDelete
  17. Moikka
    Tosi kiva kun oot taas innostunut kirjottelern useemmin!:))

    ReplyDelete
  18. Mä haluaisin kans TopShopin Suomeen :). Tosin se sais tulla sitten muuallekin kun pk-seudulle :D.

    ReplyDelete
  19. Oot vaan niin ihana ja inspiroiva ihminen, näiden vastauksienkin perusteella<3 sun blogis on blogien parhaimmistoa ja tätä lukee aina tosi mielellään :)
    kaikkea hyvää sulle!:)

    ReplyDelete
  20. mulla on viime aikoina ollut joku "uskonpuute" sun blogiin, kun tuntui että oot muuttunut kovasti ja postaukset on olleet ihan kuin jonkun muun kirjoittamia.

    jotenkin nää vastaukset kuitenkin muistutti niin kovasti sitä mihin oon aiemminkin tottunut sun blogia ja livejournalia lukiessa, että alko hymyilyttää :D oot paras <3

    kuulostipa idiootille lol

    ReplyDelete
  21. Voi kiitos tuhannesti ihanasta postauksesta! Oot ehdottomasti mun lempparibloggaajia ja erityisesti tän jälkeen susta sai todellakin herttaisen sekä symppiksen kuvan. :)

    ReplyDelete
  22. Jersey Shore on yksi munkin lemppariohjelmista, samoin sen spin off Geordie Shore joka on mun mielestä vielä sekopäisempi :D hyvää viihdettä ne on!

    ReplyDelete
  23. Mitä noi One Direction kuvat oikeen oli??? :D Onhan Zayn kyllä söpö.

    ReplyDelete
  24. lisäkysymys!

    onko sua koskaan pyydetty indiedayhin? jos on niin miksi et ole mennyt?

    ReplyDelete
  25. Millä musavideolla oot? O_o

    ReplyDelete
  26. Hyvä Laura! Olet mahtava!

    ReplyDelete
  27. Katsoin bloglovinista, että jaahasss minkäs miespostauksen se Laura on menny tekemään, mutta sehän olikin vastauspostaus kera hienojen miehien, hehhe :-)

    ReplyDelete
  28. laita joskus kuva sun autostas :D

    ReplyDelete
  29. On ihan pakko kysyy mutta onko toi Lucas Smakin Lucas?:) Muuten, tää blogi on tosiii kiva!:)))

    ReplyDelete
  30. Laura olet ihana!
    Rakastan sun huumorintajuasi, ja sain nauraa joillekin vastauksille ihan kunnolla.
    Kiitos tästä blogista.<3

    ReplyDelete
  31. Jersey Shore on paras ja Snooki etenki :D <3 miten voi arvostella noin ku tuo ano. Pöh.

    Kiva postaus, kiitti :)

    ReplyDelete
  32. Ootko sama Laura, joka aikoinaan oli galleriassa nickillä Laura? :)

    ReplyDelete
  33. kirsikoo sanoi...

    Ootko sama Laura, joka aikoinaan oli galleriassa nickillä Laura? :)

    Oon siellä edelleen samalla nimimerkillä :) ;D

    ReplyDelete
  34. http://25.media.tumblr.com/tumblr_lhmilwPSxA1qb7cmlo1_500.jpg

    onks tää kuva sun tatuoinnista?:o oon nähny ton tosi monilla sivuilla :)

    ReplyDelete
  35. Ketäääs julkkismiestä sä oot deittaillu ? :D

    ReplyDelete
  36. Tuleeko näitä vielä toinen osa? tai saaks sulta viäkin kysellä? huippupostaus :)

    ReplyDelete
  37. no, kuinka usein käyt paskalla ?? :/ :DD naurattaa miten joku voi kysyä jotain tollasta, veikkaan kyllä että ihan vitsillä heitetty mutta.. :D
    on niin piristävää lukea sun blogia. vaikutat niin ihanalta ja herttaselta ihmiseltä johon oikeasti olis kiinnostusta tutustua :) jatka samaan malliin <3

    ReplyDelete
  38. Avain pakoon on yksi parhaimmista elokuvista ikinä! Sen alkuperäistä nimeä hyvä ku osaan lausua saatikka kirjoittaa tähän!:-D

    ReplyDelete
  39. Hahah ja kuvat toki aiheeseen liittyviä :D

    Tsiisus kaikkea sitä sulta sitten kyselläänkin...On se jännä, miten ihminen on niin utelias :O

    Mäkin haluan tänne Topshopin! Tai tavallaan haluan ja tavallaan en koska silloin se ei tavallan ehkäpä tuntuis enää niin erityiseltä kuin nyt kun vain harvoin pääsee niiden liikkeisiin käymään...

    Kivoja vastauksia, oot kyllä Laura aidosti mukavan ja lämpimän tuntuinen ihminen, vaikka täytyy tunnustaa etten ehkä silloin Galleria-aikoihin olisi uskonut näin sulle joku päivä sanovani :]

    ReplyDelete
  40. Haluatko valaista vähän ton Laajasalon opiston toimittajalinjan suhteen? Olitko tyytyväinen kouluun, oliko opetus hyvää yms? :d Mietin vain että kantsiiko mun sinne edes hakea.

    ReplyDelete
  41. no onpas kivan näkösiä miehiä :)

    ReplyDelete
  42. Voisit tosiaanki tehdä postauksen tosta et ''Miten kehittyä hyväksi bloggaajaksi ja saada lukijoita?
'' Ois tosi kiva :)

    ReplyDelete
  43. mä jätin tekstin välistä ja katoin kuvat .... hahahah voi ei nauroin tolle kliseiselle mies ja alaston ase kuvalle - vai toisin päin. menee ajatukset sekasin tollasista kuvista.

    ReplyDelete
  44. kenen julkkiksen kans oot seurustellut? :-)

    ReplyDelete
  45. hei! Mä haluisin kans tietää onko sua pyydettu indiedaysiin? Oot ihana!

    ReplyDelete
  46. Onko sulla silarit? jos on, millon otit, miksi ja missä? paljon maksoi?
    On joo, otin Kiinassa. Maksoi noin 5000 jeniä, eli noin reilu 500 euroa. No halloo ei ole! Tosin, ei niissä mitään pahaakaan ole.


    ^ nauroin tälle vastaukselles tosi kauan, oot ihana! :D <3

    ReplyDelete
  47. Voi olla että oot joskus sanonutkin, mutta on mennyt multa ihan ohi, eli mistä ostat sun kenkiä? Mun kengänkokoni on kanssa toi 34-35, ja en oikeen mistään löydä kivoja kenkiä, varsinkaan mitään missä olis korkoa. Sun kengät on ihania! :-)

    ReplyDelete
  48. ONE DIRECTION KUVIAAAAA!!!<3
    Tykkääksä siit?

    ReplyDelete
  49. Tää on varmaan se sun auto? :D

    http://www.luxurylaunches.com/entry_images/1006/31/pink_veyron.jpg

    ReplyDelete
  50. ooooh one direction <3 JA OOOOOH NUITA MIEHIÄ <3

    ReplyDelete
  51. voi ois kiva jos tekisit sen postauksen siit et vinkkejä siihe mite alottaa blogi ja sillee :)

    ReplyDelete
  52. oih nuo vankila kundit tuosa kuvasa <33 :9

    ReplyDelete
  53. sulin ihan ku näin noi 1D kuvat :) ♥

    ReplyDelete