Tuesday, March 6, 2012

Dr Martens

Eräs tyttö otti sähköpostitse muhun yhteyttä ja kysyi haluanko ostaa hänen lähes käyttämättömät 35:n koon Dr Martensit.
Oon pitkään jo halunnut kyseiset kengät, mustana sekä vaaleanpunaisina, mutta sopivia ei vaan ole koskaan tullut vastaan.
Tänään kaupungilla ollessani kävin kokeilemassa noita popoja, ja sopivathan ne oli!
Kiillottelin niitä äsken vähän vauvaöljyllä ja suihkutin suojasuihketta.
Hoidin tossa viime viikolla kaikkia nahkalaukkujani ja nahkakenkiäni vauvaöljyllä ja hyviltä näyttävät.

Hankin mun ekat maiharit 7-vuotiaana ekalle luokalle mennessäni. Ne oli Järvenpään silloisesta Kauppamiehestä, ja olin niistä ihan törkeän ylpeä. Mulla oli siihen aikaan myös pantterikuvioiset pillifarkut ja niihin kuuluva liivi. Oli muuten pähee tyyli!


25 comments:

  1. ÄÄÄ, vähän siistiä! Mulla oli kans punaset tohtorit ku menin ekalle luokalle, ne oli pakko saada sillon! Toiset lapset vaan alko kiusaan ku mulla ei ollu pinkkejä barbilenkkarei, olin vähän outolintu. :-DD

    ReplyDelete
  2. julkistaks siis sen pidennysten voittajan tänään...? Ei malttas oottaa

    ReplyDelete
  3. Kiva et oli sopivat:) sori mul oli vähän kiire! Olit muuten niin pikkunen!:>
    -Piia

    ReplyDelete
  4. minkä numeroiset noi on jos on 36? :)

    ReplyDelete
  5. millon kysymyspostaus..oottelen innol:))

    ReplyDelete
  6. kivat popot! milloin tänne ilmestyy hiustenpidennyskilpailun voittajat? :)

    ReplyDelete
  7. ihanat kengät !:)
    http://cupcakexmonsters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Saanko kysyä että mitä aineita silloin Lukio aikoina kirjoitit ylippilaaksi? Vai olitko lukiossa?

    ReplyDelete
  9. HAHA ooämgee vähänkö oot ollut tyylikäs jo EKALUOKKALAISENA. Herranjumala mun pukeutuminen oli sillon vielä tyylikkäästä kaukana. Ja yläasteella...ja oikeastaan lukiossakin vielä :D Vasta viime vuosina olen alkanut löytämään sitä ominta juttuani.

    ReplyDelete
  10. onks noi ihan perus mustat vai sellaset kiiltonahkaset??kun tota vauvaoljyä mietiskelen.ite käytän vaan perus mustaa lankkia niin oiskohan toi parempaa, en tiedä:D:D:

    ReplyDelete
  11. Cool! ;) ja tyylitajus juontaa ilmeisesti juurensa jo lapsuudesta... :-D

    http://sadehtivaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Siistiä! Itsekin oon unelmoinut Dr Martenseista pitkään. :D

    ReplyDelete
  13. äääääh kerro mulle laura tai kertokaa joku muu viisas, mistä mä saan 35 kokoa olevat martensit? en löydä mistään ja 36 on aivan liian iso :(

    ReplyDelete
  14. martensit on muute yhtii parhaimpia kenkiä! varsinki talvisin/loskakelillä

    ReplyDelete
  15. onko se åhlensin kortti jo selvillä :xDD

    ReplyDelete
  16. Sellanen pinkit Dr. Martensit olis kyllä hienot. Sellaset "pale pinkit" ois ehkä kaikista siisteimmän väriset, tosin tykkään vähän tummemmistakin pinkeistä.

    ReplyDelete
  17. kuin söpöt voi olla ton kokosina voooi :D !

    ReplyDelete
  18. KATSO, jos vähääkään kiinnostaa. Kestää puoli tuntia. Jakamalla eteenpäin autat kampanjaa onnistumaan,enempää ei tarvitse! Annetaan hyvän kiestää : http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc

    ps. ei ole mainos ja varmasti pysäyttävä video.

    ReplyDelete
  19. Ei nyt liity aiheeseen, mutta toivottavasti katot linkin videon ja jaat eteenpäin. Tuo 30min on todellakin sen kaiken vaivan arvoinen. http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc KONY 2012

    Kiitos :)!

    ReplyDelete
  20. tee kollaasi vaatteet mitä himoitset nyt :)

    ReplyDelete
  21. Hei!
    Blogissani on käynnissä pienimuotoinen arvonta, jonne kaivataan osallistujia!
    Käy katsomassa osallistumiskriteerit ja palkinnot osoitteesta:
    gerberan.blogspot.com

    Kiitos!

    ♥:llä Laura

    ReplyDelete
  22. milloin kerrot pidennys kilpailun voittajan?

    ReplyDelete