Sunday, January 16, 2011

Perussunnuntai

Menin eilen nukkumaan heti töiden jälkeen, ja nukuin kuin koomassa jotain 15 tuntia.
Tänään ponnistelin hernekeiton ja batteryn voimalla taas töihin. Matkalla törmäsin Suomalaiseen kirjakauppaan, ja ostin Kristian siviilipalvelusmiehenä-pokkarin.
Se taisikin olla päivän kohokohta.. :D

Mä ajattelin katsoa tänään jonkun noista viime aikoina ostamistani leffoista, ja sitten mennä nukkumaan..
Isälle sellaiset terveiset, että mun imuri on totaalisesti irtisanoutunut yhteistyöstä..... jooooten.. :D

11 comments:

  1. Tosi kivasti ollu hiukset! :) Tuo karvaliivi näyttää aivan liian hyvältä topin ja farkkujen kanssa!

    http://facetomorrowtoday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ooiku oot nätti! Minkä ikänen olet?

    ReplyDelete
  3. Haha :D Kristian on kyllä loistava persoona omissa kirjoissaan. Juoppiksissa on ehkä vähän liian dumbass :P

    ReplyDelete
  4. kivat hiukset, sopii sulle tosi hyvin :)

    http://riinamaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ei vitsi, näytät ihan joltain 14v. näissä kuvissa.

    ReplyDelete
  6. Hei kaunokainen! Sulla oli silloin joskus se ihokarvapoistolaite? Olikohan se joku lasersysteemi tai joku sen tyylinen. Oletko käyttäny sitä ja jos olet niin voisitko kertoo onks se auttanu. :) Kiitti!

    ReplyDelete
  7. hei mulla on hirmuinen onkelmá ja aattelin että osaisit auttaa. oon lähdössä arabiemiraatteihin ja se kun on vähän tommonen maa niin aattelin ostaa vasten kaikkia mun mielipiteitä maximekon, ihan tavallisen,jonkun valkoisen nätin. ja oon niin hirmuisen lyhyt, joku sun pituinen. pitääkö mun ostaa lastenosastolta, vai mistä sä oot ostanut sun maximekkoja? en halua, että hukun niihin, ja olen myös aivan käsi ompelukoneen kanssa etten haluaisi lyhentää.

    ReplyDelete
  8. ihanat kengät ja toi liivi on niin nam <3 :)


    http://annika-its-all-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. luetkos juha vuorisen iltalehden blogia? http://blogit.iltalehti.fi/juha-vuorinen/2011/01/17/se-tohtorin-tiukempi-niska-perseote/ :D
    nyt on pakko lähtee etsimää isännän juoppohullunpäiväkirjaa jostaki ;D

    ReplyDelete
  10. voisitko tehä formspringin laura rakas :)

    ReplyDelete