Wednesday, March 19, 2014

♥ Wednesday ♥

Keskiviikkosin on mun lempparitv-sarjapäivä.
Tänään alkoi kadonneen jäljillä, ja se vaan on niin koskettava ohjelma. Tämäkin eka jakso sai mut kyyneliin. Oon aika herkkä ihminen, ja alan tunteilla ja vuodattaa kyyneleitä milloin minkäkin ohjelman seurassa. Sitten seuraavaksi alkoi Jutta ja puolen vuoden superdieetti, ja kaikki tollaiset laihdutus/elämäntapamuutosohjemat kiinnostaa mua. Pakko nostaa hattua ihmisille, jotka pystyy kurinalaisesti pudottamaan kymmeniä kiloja puolessa vuodessa. Toivottavasti ohjelman jälkeen sama elämäntapa jatkuu, koska tokihan sitä helposti palaa samaan vanhaan totuttuun syömistapaan ja kilot tulevatkin sitten tuplana takaisin.

Mäkin oon nyt viikon joutunut pitämään taukoa treenaamisesta, koska olin koko viime viikon kipeä. Tänään oli jalkatreenipäivä, ja olin niin loppu, kun salilta käppäilin kotiin. Ja nyt tuntuu kurkku taas kipeältä! En kai mä ole tulossa taas kipeäksi?! Oon muutenkin todella harvoin kipeä tai edes pienessä flunssassa.
No, toivotaan, että tämä olo helpottaa!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille ♥

27 comments:

  1. Kaikki käy salilla! xD
    Mun fb on täynnä ihmisten kroppakuvia ja kertomuksia personal trainereistä, reeneistä ja ties mistä milloinkin..tuntee ittensä niin laiskaks, kun oma liikunta on tietokoneella istumista ja suklaan syömistä. >_<

    Toivottavasti et tuu kipeeks taas!

    ~ Frillycakes ~

    ReplyDelete
  2. Mistä on tuo upen värinen paita:)?

    ReplyDelete
  3. Voitko kertoo enemmän sun treenailusta ja vaikka salivaatteista? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, tulossa on postausta treenailusta! :)

      Delete
  4. Mulla on kovan treenin jälkeen aina vähän kipee olo, mutta nykyään tiiän ettei se oo flunssaa tms. Toivottavasti sullakin olis kyse jostain vastaavasta... :/ Ihana kampaus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toisin kävi, kipeeksihän sitä tultiin. Tosin onneksi kuumetta ei ole. :)

      Delete
  5. Kiva postaus! Oot (muistaakseni) joitain kertoja kirjottanu siitä kuinka bloggaus innostus on kadoksissa tms. Mun mielestä tälläiset lyhyet, ytimekkäät "mitä mulle kuuluu" postaukset on just kivoja! Ei tarvi olla aina kameralla otettuja, suunniteltuja ja super muokattuja kuvia tosi harkitun tekstin kans. Kiva kun oot taas parina viime päivänä jaksanu postata. Toivottavasti postaus innostus pysyy yllä <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos kommentistasi!
      Välillä tulee sellainen olo, että eihän tää blogi voi olla hyvä, ellei mulla ole kunnon kameralla otettuja asukuvia erikoisissa maisemissa jne. Mutta nyt mä yritän vaan kirjoitella, koska oon niin pitkään ollut postaamatta. Yritän saada sen entisen rytmin takaisin ja sitten myöhemmin tulee se panostuskin. :)

      Delete
  6. Ihana ku oot alkanut taas kirjoittaa. :) Ihana meikki ja tukka! <3

    ReplyDelete
  7. Ihana ku oot alkanu taas kirjottaa. :) Upea meikki ja tukka <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!

      Kerrankin kokeilin vähän eri meikkiä, eri huulipunaa ja tukka kii :>

      <3

      Delete
  8. Oot niin huipputyyppi! 8) ♡ love your blog!

    ReplyDelete
  9. Ihanan värinen tukka! Näytät mielettömän kauniilta tukka kiinni :)

    ReplyDelete
  10. oot täydellinen <3

    ja hei, jos saan udella, niin mistä ostat sun piilarit?

    ReplyDelete
  11. Wow näytät upealta! Ootko ottanut huuliin jotain täytettä, näyttää niin hyviltä ja täyteläisemmiltä kun ennen! :) mikäli olet, olis kiva kuulla kokemuksia tuotteesta ja paikasta, koska itselläkin mielessä, mutta oon kuullu jotain kauhutarinoita niin olis kiva mennä paikkaan, jossa tietää saavansa hyvää jälkeä!

    ReplyDelete
  12. Myytkö tuon punaisen takin mikä tuolla kaapin kahvassa roikkuu? :)

    ReplyDelete
  13. Tosi kiva blogi sulla 
    http://lifeofpipa90.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  14. Onko sulla iphonessa VSCOcam kuvanmuokkausohjelma? :) Ihan näin btw, se on tosi hyvä!

    ReplyDelete
  15. Miks eka lisäät kuvia sit yhtäkkiä poistatki??

    aikuinen?

    ReplyDelete
  16. Mäkin katoin ton kadonneen jäljillä -jakson ja oon joka kerta itkeny sarjaa katsoessani :D mietin vielä kun se ohjelma oli puolessa välissä et ''vitsit, mua ei itketä yhtään'' ja sit ku se poika käveli sitä isää vastaan siinä kadulla nii meikä pillittää ku viimestä päivää....

    ReplyDelete
  17. Hei Laura, voisitko laittaa kunnollisia kuvia siitä sinun jo edesmenneestä sulkatatuoinnista! sulla ei ole ollu hirveästi kuvia siitä täällä(ymmärrän kyllä miksi) mutta haluaisin nähä esim just ne tähdet mitä siinä oli! oot paras<3

    ReplyDelete