Tuesday, March 4, 2014

Hey ya!

Me ollaan menossa viikonloppuna Serenaan Waterlandiin isolla kaveriporukalla.
Mä oon varmaan joka toinen ilta sovitellut eri bikineitä, mutta en yhtään osaa päättää, että mitkä laittaisin. Huomenna me mennään Krisun kanssa metsästämään biksuja. Harmi vaan, että vielä tähän aikaan vuodesta ei löydy niin paljoa valikoimaa. Pyysin Krisua tekemään mulle biisin, ja tässä se sitten on: waterland :D Hahhaaa!

Mä luin äsken mun vanhoja blogipostauksia, ja nauroin aika monta kertaa.
Etenkin mua nauratti lattiaremppa ja muutamat extempore-illat.
Nykyään musta tuntuu, että oon vähän kadottanut sellaisen tietynlaisen lapsenmielisyyden, ja mä haluan saada sen takaisin!

Tässä vähän kuvia tältä ja viime viikolta!
Viime viikolla oli tosi keväinen sää, aurinko paistoi ja asteita oli yli 5+. Tuntuu tosi hassulta, kun lunta ei ole yhtään. Kevät tulee tänä vuonna aikaisin.
Me tehtiin Empun kanssa yksi viikonloppu maailman parhaita lettuja. Lettutaikina aluksi enteili vähän pahaa, kun siinä oli jauhakokkareita, eikä me saatu niitä edes siivilöimällä veke, mutta silti niistä tuli ihan huippulettuja. Rapeita ja ohuita.
Mun viime viikonlopun duunieväät.
Pablo näyttää Hemulilta ♥♥


 pablo on Make A Gif
make animated gifs like this at MakeAGif

Huomenna juttua uusista blingblingkynsistä !! 

14 comments:

  1. haha kuolen nauruun !! mahtava biisi.. :D

    ReplyDelete
  2. Oikeesti ihan mahtava toi biisi!! Siit sais kunnon kesähitin! Apua iski kunnon inspis, mut en haluu viiä Krisun tekijänoikeuksia :DD

    ReplyDelete
  3. huippu biisi!! ja love the outfit! ihanan keväinen :)

    http://beautifulmess-nora.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  4. lapsenmielisyys kantaa ! <3 :D

    ReplyDelete
  5. pidä hauskaa waterlandis ! ois itekki ollu siistiä päästä mut sinne pääsemiseen jo menee yks päivä niin ei oikee yokirjotusten luku-urakka antanu periks :D ja kyllä sen tietynlaisen lapsenmielisyyden takas, oot huippu !:)

    ReplyDelete
  6. oliko joku ohje lettuihin? :)))

    ReplyDelete
  7. Hahah tuo oli aivan sairaan hyvä tuo biisi :DDDD

    ReplyDelete
  8. Ok toi biisi oli niiiiiin muiggis hyvä.:DD ja kiva kuulla sinusta muutenkin! <3

    ReplyDelete
  9. Mitesn seisoit noitten korkojen päällÄ?

    ReplyDelete
  10. hei laura, kuinka kauan sulla pysyy noi ripset hyvänä? etkös säkin käy blue lagoonissa ainakin välillä? mulla pysynyt nyt hyvänä vähän yli kaks viikkoa vaan kun yleensä pysyy 4vkoa kun olen muualla laittanu :(

    ReplyDelete
  11. Aww noi sun koirat on niin hellusia ! :´)


    http://diamond-nani.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  12. Sheltit on maailman lojaaleimpia koiria, muistathan joka päivä arvostaa niitä. Koska tuollaisen kaverin lähdettyä, voin kertoa ettei tuska helpota koskaan. Mistään ei löydy vastaavaa ystävää <3

    ReplyDelete