Saturday, November 26, 2011

Nimikorun voittaja


Kiitos tuhannesti kaikilla osallistujille, toivottavasti saataisiin vielä tulevaisuudessa toinen yhtä ihana nimikorukilpailu tänne.

matope@hotmail.com
laitatko osoitetietosi ja korun mittakoot mulle sähköpostiin laura.heija@gmai.com, jotta saadaan toi koru sulle jouluksi!<3



Jos onni ei tällä kertaa potkinut, niin ainahan voi yrittää pyytää poikaystävältä, kaverilta, tai äipältä tällaistä ihanaa koru lahjaksi:  http://www.nimesi.fi/index.php

JA P.S.
Kaikilla bloginilukijoilla on mahdollisuus saada tilauksestaan  10% alennus 31.01.2012 saakka koodilla motff10

12 comments:

  1. En oo ikinä voittanu mitään! Ja nyt voitin! Kiitos Laura!

    Ihanaa joulun odotusta sulle!

    Terv.

    Maarit

    ReplyDelete
  2. VITTU MITÄ PASKAA!

    ReplyDelete
  3. mistäs oot tyttö ostanu ne sun nahkahousut jossa on kahet vetskarit kummalaki puolen lahetta?? on aivan ihanat! <3

    ReplyDelete
  4. sellanen kysymys, että miten pitkä oot? ku oon tilaamas gt:ltä farkkui ja oon n. 171 cm ja yhet gt:n farkut mul on 27" ja ne on vähä liian löysät lahkeista, mutta pelkään 26" ois sit muuten sopivat mutta liian lyhyet lahkeet ://

    ReplyDelete
  5. niin ja tarkennuksena tohon kokokysymykseen et ku oisin tilaamas noit samanlaisii vetskarifarkkui ku sul et miten paljon se kangas antaa periks. ei tarvii julkasta tätä jos liität vastaukseen sit vaa ^^.

    ReplyDelete
  6. GINA TRICOTISTA ffs. lukekaa kommentteja taaksepäin niin ei tarvii jokasen kysyy erikseen >:c

    ReplyDelete
  7. VITTU MITÄ PASKAA!

    ReplyDelete
  8. Laura, upee kuva sinusta !!! :D<3

    ReplyDelete
  9. Vastaanpa anonyymin kommenttiin gina tricotin vetskarifarkuista.
    mä oon pitkä 165, ja mulla on ne farkut kokoa 26. mulle ne on lyhyet. ne on sillä mallinukellakin lyhyet. mutta mulle ne ois kuitenkin tarvinu olla jopa kokoa 25, vaikka oon ihan normaalijalkainen :). en oo nyt ihan varma näistä koosta, mutta tuohan on se leveys, ja se 30/32 on pituus! jomman kumman voi valita näistä, ja suosittelen 32. lyhyethän nuo on, mutta niin ne kuuluukin. niissä on jonku verran elastaania, niin ne löystyy vähän käytössä, mutta kiristyy taas pesussa.
    suosittelen kuitenki ostamista, parhaat farkut mitä ikinä on ollu mulla, niin hyvän tuntuiset! :)
    anteeks tää tosi sekava selitys.

    ReplyDelete
  10. Laura tarvitsen viisaita neuvojasi! :) Olin lähdössä ystävän kanssa thaimaaseen 3 viikoksi. Ystävälleni sattui asioita jonka takia hän ei voi lähteä. Mietin uskaltaisinko lähteä reissuun yksin kun rahojakaan ei saa enää takaisin. Tarvitseeko reissussa puhua paljon englantia? Oliko vaara tilanteita yksin matkustavana naisena? Tutustuuko siellä helposti ihmisiin ja onko paljon suomalaisia nuoria esim koh samuin ja koh taon alueella? Toivon suuresti että vastaat, Kiitos.

    ReplyDelete