Wednesday, February 11, 2009

K-rauta

En osannut kuvitellakaan, että rautakaupassa voisi kuluttaa aikaa parikin tuntia!
Jesse tuli hakemaan mua viiden aikaan, juuri kesken päiväunien.
Me oltiin kuin pikkulapset lelukaupassa. Tiedättekö sen tunteen, kun näkee jotain muka tarpeellista, jota ilmankin voisi elää, mutta kuitenkin tulee sellainen tunne, että juuri tuota olen aina tarvinnut? No, mulle tuli ainakin sellaisia tuntemuksia lähes jokaisen tavaran kohdalla. :DD

Huom. minä vastaheränneenä


Tapetteja sinne mentiin ostamaan, mutta kuva kertoo varmaan enemmän kuin tuhat sanaa?


Ja tässä joitakin ostoksia:


Mutta kukapa pystyisi vastustamaan IHMESIENIÄ? En ainakaan minä.


Tällaisen olen aina halunnut, ostin vuosi sitten äidille samanlaisen synttärilahjaksi, mutta Juhis rikkoi sen.....



Tämän kieltokyltin laitan ehdottomasti seinälle :D:D



32 comments:

  1. Kohta sit selviää että löytykö oikeanlainen tapetti :)

    ReplyDelete
  2. blenderi olis huippu, paljonko noi nykyään maksaa? : )

    ReplyDelete
  3. Karolii-na:
    Hehee, itseasiassa löytyi, eli kuva tossa postauksessa :)

    Aija:
    Toi maksoi jotain 40 euroa :)

    ReplyDelete
  4. Tiedätkös mitä.. Sussa ja mussa on samaa näköä, ainaki mun mielestä! Oon sun kaksoisolento! :D

    ReplyDelete
  5. Kaksoisolento :
    No onko sulla kuvia jossain?:D

    ReplyDelete
  6. Tuo ihmesieni on oikeesti maailman paras juttu!!! Sillä takuulla lähtee lähes mikä vaan lika. Oon esim. saanu astioista pinttymät pois ja puhistanu pintapuolisesti mun kenkiä! Toi on oikeesti luottokamaa...

    Ja epii että on nätti vastaheränneenäki.

    ReplyDelete
  7. Ihmesienet on parhaita :D Meijän äiti toi niit mul kerran enkä pysty enää olla ilman hahaha

    ReplyDelete
  8. :D:D:D:toi kaksoisolento:D:D:D
    ihanan tapetin löysit! can't wait to see it on your wall

    ReplyDelete
  9. OOUUUH!! Ai noi ihmesienet ovat hyviä? Hienoa, mulla onkin vähän jotain mustaa maalia seinässä, meen heti kokeilemaan, mua muuten vähän jännittää kokeilla :)

    ReplyDelete
  10. Nii ja muuten oon vähän seuraillu sun blgia melkeen alusta asti ja on tosi hyvä! Kiva lukee juttuja ihan kaikist tavallisista asioista mitä joku on tehny. :) Hyvin menee jatka samaa mallia! :)

    ReplyDelete
  11. Joo,mulla kans on tapana SEOTA tollasissa yllättävissä roinakaupoissa ja ostaa kaikkea akkuporakoneesta erilaisiin koukkuihin ja kahvoihin:DD

    ReplyDelete
  12. haha joo rautakaupat on petollisia, ja niin on myös ikea! en tiedä miten tommoset turhaa roinaa myyvät jättikaupat saa aivopestyä ihmiset niin helposti :D

    ps. nam motion city soundtrack <3 !

    ReplyDelete
  13. Heh, kivoja ostoksia sulla, haluisin itekin tollasen pinkin blenderin :)

    asuntopostausta odotellessa!!!!

    ReplyDelete
  14. hienot vaatteet,
    hitto ma kans tartten tollaset kyltit ja tehosekottimen..

    ReplyDelete
  15. Rautakaupathan ovat mahtavia paikkoja sisustusshoppailuun, samoin kuin kaikki ihanat Claes Olssonit ja Etolat. :D Sitä tosiaan huomaa tarvitsevansa vaikka mitä, minkä olemassaolosta ei koskaan ennen edes tiennyt. ;)

    ReplyDelete
  16. Ihmesienet ovat elintärkeitä ;) Niillä saa kyllä melkeen kaiken hinkattua pois!

    ReplyDelete
  17. Hyvä kommentti joltain: "..turhaa roinaa myyvät jättikaupat.." Hehe, ai rakennus- ja sisustustarvikkeet ovat täysin turhaa roinaa :D

    ReplyDelete
  18. noi ihmesienet poistaa oikeesti mitä vaan:D:D

    ReplyDelete
  19. Rautakauppashoppailu on kyllä ihan oma juttunsa, ja se on vielä törkeän hauskaa!! :)

    ReplyDelete
  20. Heh, me hommattiin kanssa tommonen tehosekotin viime kesänä, alussa käytin sitä päivittäin, nyt se homehtuu jossain kaapinpohjalla :)

    Nadjastrangen kanssa samaa mieltä, musta kylläkin ikea on vielä petollisempi kuin rautakaupat. Sinne kun menee kuvittelee ostavansa yhen pikku jtun, mutta kassalla tajuaa taas hamsranneensa sadoilla euroilla todella tarpeellista roinaa, just sellasta minkä olemassa olosta ei edes tiennyt, mutta oli vaan aivan pakko saada :)

    ReplyDelete
  21. wtf blenderi rautakaupasta? Viimeksi kun kävin niin siellä myytiin lautoja ja muttereita :D Tosin siitä on aikaa n. 10 vuotta.

    ReplyDelete
  22. hei noi kyltiti on hauskoja! :-D

    ReplyDelete
  23. mule vois tosiaa olla toi muista avain -juttu iha jees ku oon ny parin viikon sisää jääny 5 kertaa lukkojen taakse ku en muista avainta eikä ketää oo kotona :D

    ReplyDelete
  24. Noi ihmesienet kuulostaa ennemminkin siltä, että jos niitä imeskelee niin näkee sateenkaaria ja yksisarvisia :D

    ReplyDelete
  25. Mikä kamera sulla on? :)

    ReplyDelete
  26. Repesin tätä: "Mutta kukapa pystyisi vastustamaan IHMESIENIÄ? En ainakaan minä." :'DDDD

    ReplyDelete