Saturday, February 14, 2009

Hyvää ystävänpäivää

Mulla oli "suuret" suunnitelmat tälle päivälle: ravintolaa ja leffailtaa, olin järkännyt työtkin suunnitelmien mukaisesti, mutta miten kävikään?
Juhis soitti hädissään eräästä hätätilanteesta ja joutui lähtemään Jyväskylään.
No, mä vietän ystävänpäivää yksin, tai sitten lähden Empun ja Jessen kanssa tekemään jotain.





Meillä on Juhiksen kanssa toisillemme jopa ystävänpäivälahjat.
Taidan arvata, mitä mun paketeissa on. :D
Juhiksen paketit eivät ole tyynyjä, mutta on siellä jotain pehmeää ;) (vihaan paketoimista ).


Hyvää ystävänpäivää kaikille <3

19 comments:

  1. Voiiihh toi on perseest :(

    mäkin joudun olee yksin ystävänpäivänä ku oon kipee. höh!

    ReplyDelete
  2. haha : D nuo kyllä näyttää tyynyiltä!

    ReplyDelete
  3. jee mä asun jyväskylässä! mut juu, hyvää ystävänpäivää, täälä kans yks yksinäinen ystävänpäivän viettäjä.

    ReplyDelete
  4. noniiiiin sitten jo seuraava postaus missä kerrot pakettien sisällön ;DD

    ReplyDelete
  5. Uuu kerro mitä sait!

    ReplyDelete
  6. hei miten sulla on kirjotukset menny?

    ja nyt kun vanhojen tanssit on jo hienosti mennyt ohi, niin voisitko vielä tehdä postauksen omistasi, vai tanssitko vanhat aikoinaan?

    ReplyDelete
  7. pakettien sisältöä esittelemäään OITIS!


    :D:D

    ReplyDelete
  8. milla kameralla kuvaat? asuntosi on muuten kiva ja hyvää ystävänpäivää! =)

    ReplyDelete
  9. jee mulla toimii taas nää kommentit!

    hyvää ystävänpäivää vielä tänne<3

    mä oon taas vaan kotona yksin.. heh, täytyy nyt oikein velloa tässä omassa surkeudessaan :D

    ReplyDelete
  10. Öääh, hirveän huono tuuri kävi ;s. Oon muuten miettinyt että kuinka pitkä oot? :) JA hyvää ystävänpäivää!

    ReplyDelete
  11. kerrohan mitä sait ja mitä annoit juhikselle,harmi ku se joutu lähtee.

    ReplyDelete
  12. Lambi:
    Niinpä, mutta toisaalta nukuin aika mehukkaat päikkärit :D:D

    Anonyymi: Niin näyttää:D:D

    Anonyymi:
    Eli sielläkin on yksi: Yksinäisen ystävänpäivän ystävä : ELI, LOL :D:D:D:D

    Anonyymi:
    heheheh totta kai;)

    Anonyymi:
    Kerron kyllä:)

    Anonyymi:
    Kirjoitukset meni miten meni:D
    Joo, tanssin vanhat pari vuotta sitten, mutta oliskohan se vähän nykyisten vanhojen fiiliksen varastamista, jos tekisin postauksen siitä:D:)?

    Anonyymi:
    kyllÄ

    Anonyymi:
    Canon eos 400deellä tai nikon d50sellä tai juhiksen pokkarilla

    Satu:
    Voooooi <3
    PöH! Ollaan ystävänpäiväleskiä:(

    jULIA:
    Niin kävi:/ Mutta ymmärrän tilanteen täysin. Oon tällainen kääpiömäyräkoira.

    ReplyDelete
  13. Täällä vaaditaan esittelyä!!!!

    ReplyDelete
  14. Ihanaa, teillä on lahjatkin tolleen jenkkityyliin:)

    ReplyDelete
  15. esittelypostaus :D!!

    ReplyDelete
  16. onko jesse seurustellu ennen Saaran kanssa?

    ReplyDelete
  17. Hei pakettien sisältöesitttelyy!!

    ReplyDelete
  18. Anonyymi:
    Hmmmm katsotaan :)

    Anonyymi:
    On

    Anonyymi:
    Illalla! :)

    ReplyDelete
  19. Mitä siellä jyväskylässä on tapahtunut, kun eikös Saaran äitikin mennyt sinne? Onko ne sukua Juhiksen kanssa?

    ReplyDelete