Tuesday, April 3, 2012

Lempparitennarit

Mustia taas suurin osa. Mutta ekat on keskipitkävartiset, mulle ne on ihan pitkävartiset vaan. Tai siis kuka sellaisia superpitkävartisia enää haluaisi, ja mistä niitä edes saa? :D
Ja sitten on yhdet mustat varrettomat, ja sitten vielä toiset varrettomat, mutta pienemmällä/ ohuemmalla pohjalla.
Kesäksi ajattelin ostaa vauvankeltaiset conssit ja sitten ehkä ne usa-lippuconssit.
Noita tulee kuitenkin kaikkia käytettyä aina kulumiseen saakka.


Viime viikolla löysin oranssit avokkaat Biancosta ja kokoa noilla on 35. Saman värinen laukku löytyi henkkamaukalta.
 Ostin viime viikonloppuna pitsimekon Zarasta. Tää näkyikin jo Krisun päällä Aussie Blog awardseissa :)

Seuraavaksi voisin esitellä lisää viimeaikaisia ostoksia ja vaikkapa kesäkenkiä.
Ainiin ja joku pyysikin esittelemään lempparivaatteitani!


Ainiin, pääsiäinen tulee kohta. Onko teillä pääsiäissuunnitelmia?
Itseäni huvittais lähteä vaikka mökille, kylpylään tai johonkin ihan toiseen kaupunkiin, mutta saa nyt nähdä..... Ideoita vinkkejä?


33 comments:

  1. hei! hieno blogi! anteeks ku tällai tuun kyselemään mut miten oot sanu keskitettyä noi päivämäärät ja otsikot toho keskelle ku mulla ne tulee tonne sivuun? :) Ja miten oot tehnyt ton otsikon? :D

    ReplyDelete
  2. joo lempparivaatepostaus!! Ihania kenkiä, mistä oot löytäny old school vanssit ku ei mistää tahdo löytyä!(:

    ReplyDelete
  3. no huhhuh, tää oli kyl ensimmäinen kerta ku saa toivepostauksensa heti samana päivänä :) Iiihanaa!
    Noi turkoosit conssit on aivan ihanat. muutenkin joku hurahdus turkoosiin mulla meneillään :D

    ReplyDelete
  4. Mulla on ne USA conssit ihan Topsportista :-)

    ReplyDelete
  5. hei kuinka pitkä Krisu on? ja onko tuo sen päällä oleva mekko luonnonvalkonen vai ihan puhdas valkonen? :--) aivan ihana! <3

    ReplyDelete
  6. Miia:
    Krisu on varmaankin jotain 160 cm.
    Toi mekko on luonnonvalkoinen :)

    ReplyDelete
  7. Hiplasin itsekin tota laukkua hennesillä, ja nyt harmittaa että se jäi sinne! väriä elämään!

    ReplyDelete
  8. Rukalle lasketteleen <3
    Itelläni on ne usa conssit ja ne on superhyperihanat :)

    ReplyDelete
  9. paljon toi pitsimekko makso?

    ReplyDelete
  10. heips! mistä ostat pienikokoisia consseja? alle 36 siis. ja jos olet halukas myymään mitä tahansa pienikokoisia kenkiä ota yhteyttä ilona.pou@windowslive.com

    ReplyDelete
  11. Ois kanssa omalla ostoslistalla usa lippu converset :) Sulla on kyllä nätti kokoelma!

    ReplyDelete
  12. Joko Nellykisa on jo ratkennut? :) Millon tulee voittajan julkistus?

    ReplyDelete
  13. Hei, mitä kokoa noi sun conssit on ja ootko tilannu noi jostain?:)Mulla kans aika pieni jalka, ja välillä tosi vaikee löytää sopivia kenkiä.

    -Salla

    ReplyDelete
  14. Todella nätti kyllä toi pitsimekko. Kattelinkin sitä jo Krisun päällä että onpas hieno :]
    Oih kylpyläreissu ois jotain niin ihanaa. Viime vuonna näihin samoihin aikoihin oltiin siskojen ja äipän kans Pärnussa kylpylämatkalla juhlistamassa äiteen 60v. synttäreitä :) Nyt mulla ei taida olla kyllä muita pääsiäissuunnitelmia kuin syödä ihan helvetisti kindermunia.

    ReplyDelete
  15. oon miettiny kans noiden samojen kenkien ostamista.
    onko mukavat jalkaan, ja jaksaako korkeiisin korkoihin tottumaton pitää noita koko illan? :)

    ReplyDelete
  16. ihana sinä kun päivität nyt usein ja kuulostat aina niin iloiselta :)

    ReplyDelete
  17. ää oon metsästäny sika kauan tommosii old school vansseja enkä löydä! oisko ponkesissa, mitää piipahtaa pitkästä aikaa. mistä ite löysit omas! :))

    ReplyDelete
  18. Aivan ihanat noi turkoosit ja vaaleanpunaiset Converset! Itsekkin kaivoin vanhat All Starini taannoin kaapin pohjalta, niitä on tullut viimeksi käytettyä varmaan yläasteella. Olin aivan unohtanut, kuinka ihanat kengät ne ovatkaan :)

    ReplyDelete
  19. Hei et iha vaan mielenkiinnosta kysyn (en todellakaa pahalla) että mikä siinä on et sun pitää jokaisessa postauksessa informoida meitä lukijoita erikseen siitä että sulla tosissaan on se 35 jalka? Musta tuntuu että se sun jalankoko ei kuitenkaan yhdessä yössä siitä miksikää muutu jotenka en vaan saa päähäni miksi sitä pitää jokaiseen postaukseen erikseen tunkea.
    Ja tuli vielä mieleen jostain aiemmasta postauksesta että kun ilmoitit että kengistä ei ikinä tule tätä sinun 35 kokoa niin mun on pakko mainita itse kenkäkauppa Dinskossa työskennelläsin meillä on jokaisesta kengästä tullut tämä 35 koko mukana,samoi ystävälleni joka työskentelee vielä pienemmässä kenkäkauppa yrityksessä!;)
    Muuten oikein aurinkoista keväänjatkoa
    -Milla

    ReplyDelete
  20. Junnu consseja saa stadiumista

    ReplyDelete
  21. Ou mai gaad. Mä oon ettinyt noit vanseja koko Suomen ympäri ja amerikast asti mut aina on pienimmät loppu:(

    ReplyDelete
  22. Rakas Laura

    Ottaisitko puheeksi ACTA-sopimuksen? Olisi mahtavaa saada sillekin jonkinnäköinen äänikanava, sillä musta tuntuu että todella harvat tietää mitä on tosissaan meneillään. Heitä edes linkit jonnekin tai jos sulla on muutama sana sanottava niin anna mennä. Korporaatiot leikkii pikku kansalaisilla.

    http://www.youtube.com/watch?v=citzRjwk-sQ

    http://whovotesforacta.eu/fi/

    Tämä ei siis koske PELKÄSTÄÄN laittomia tiedostoja internetistä vaan yltää niinkin pitkälle kuin lääkkeisiin ja ruokasiemeniin.

    Sun blogi on aivan mahtava äänikanava koska sillä on paljon nuoria lukijoita :)

    ReplyDelete
  23. Oon 164 pitkä :)

    Tuli tosta kenkä kommentista mieleen että, Kai se kengän koko on helpompi tossa mainita vaikka sitten tuleekin moneen kertaan eri postauksissa, koska uusia lukioita ilmestyy jatkuvasti ja kysyy varmasti heti mikä koko jos sitä ei ole postauksessa mainittu, olen tästä täysin varma :D
    Ja jos jostain kenkäkaupasta löytyy koko35 se on usein loppu.. mulle käy näin jatkuvasti.


    Tuuduls! =)

    ReplyDelete
  24. Oho! Onpas sulla paljon tennareita (:
    Ja vähänkö pieni jalka :DDD

    http://floorundermyfeet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. uijui ihania kenkiä!:D

    ReplyDelete
  26. Laura!
    Haluisiks vähä jelppiä mua (ja ehkä samalla itteäs)! Mulla on juurikin kans kolmifemman jalka (toisinaan 34 menee myös) ja usein kenkien osto on haastavaa. Pommitin Nellyä muutamaan otteeseen ja vihdoin sieltä löytyy hakuvaihtoehtona 35. No, nyt mun kuitenki pitäis löytää uudet treenikengät, eikä mistään löydy tarpeeks pieniä (edelliset Nike 35,5, mutta vaimennukset alkaa mennä!!). Lastenpuolen kengät ei oo tarpeeks "laadukkaita". Ois kiva jos voisit lukijoita pyytää linkkailemaan sivuja, joista löytyy kenkiä meille mihi-ihmisille :)? En uskokaan, että oon ainoo tän asian kans. Oisko hyvä? Kiitos jo etukäteen!!

    ReplyDelete
  27. Kirkkonummella on iiiihana kylpylä/hotelli nimeltään Långvik! Ravintolassa törkene hyvää ruokaa ja palvelu todela hyvää ja paljon eri hoitoja jne. Suosittelen lämpimästi! Oltiin siellä yksi hiihtoloma mamin kaa :)

    ReplyDelete
  28. Tuu käymään Turussa pääsiäisenä! :)
    Täällä on mm. munanpyörityskilpailu, whats not to love :D

    ReplyDelete
  29. Mökki himottais mua. Mutta taidan kuitenkin tyytyä kotikotiin/anoppilaan.

    http://tuplaongelma.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Oih, sulla on kans pikkuset jalat kun 35 popot menee! :) Samanlainen kirppu täällä.

    ReplyDelete
  31. Laura vastaa tähän nopeesti!

    Noi kengät mitkä ostit biancosta, näyttää blog awards postauksessa sulle hitusen liian isoilta. Mulla on kans 34-35 kokonen jalka ja ostin noi samaset kengät ja ne on periaatteessa ihan sopivat mut ne tuntuu tosi löysiltä jalassa, niin mitenkä sulla? oliko niillä ihan hyvä kävellä?

    ReplyDelete
  32. Menee mun kysymys nyt vähän tän postauksen ulkopuolelle, mutta mua kiinnostas Duin tuotteet. Eli jos vaan osaat yhtään vastata, niin mitä sen tuotteita suosittelisit akneiholle? Olen selannut heidän sivuillaan tuotevalikoimaa ja minua jäi askarruttamaan, milloin Acne Formula -seerumia tulisi käyttää, kasvorasvan päällä/alla vai miten :D Minulla on siis pintakuiva akneiho. Olisi tosi mukavaa, jos nämä tuotteet saisivat nassuni edes vähän parempaan kuntoon. Valitettavasti en kyseisiin hoitoihin pääse, koska asun kaukana Pohjois-Suomessa :/

    ReplyDelete