Sunday, September 6, 2009

Nrj in the park Turussa

Perjantaina Sharon tuli mun luokse hyvissä ajoin. Ehdittiin syödä aamupalaa ja fiilistellä tulevaa Turun reissua.
Tosiaan viimeksi, kun kävin Turussa, niin sekin oli Sharonin (+ Emppu oli mukana myös) kanssa, noin parisen vuotta sitten.

Ihan ekaksi tankki täyteen
Matka taittui ihan supernopeasti ja helposti "uutta" moottoritietä pitkin, tunnelit olivat ehdottomasti mun suosikkeja.
Turkuhalliin löydettiin apua kysymättä - uskomatonta! :D

??Lucasta ujostutti..:DHaloo Helsinkiä katsomassa irkkupubista.Ihana Chisu ja housut.Aika cool.Aamupoikia taisi jännittää esiintyminen. Hahhhaa toi piano..:DAamupoikien esiintymisen jälkeen suunnattiin Hotelli Börssiin, ja taas löydettiin hienosti perille ilman neuvoja ja ongelmia.

Mä taisin innostua hotellihuoneesta aikalailla...Tää kuva oli rauhallisimmasta päästä, lopuissa teen suurin piirtein voltteja...
Aluksi lähdettiin hotellin omaan yökerhoon, jossa meininki oli vähän väsähtänyttä, ja osa oli jo sen verran humalassa, ettei siitä mitään tullut.
Lähdettiin The monkeysiin, joka oli mun mielestä todella viihtyisä paikka.
Vaikka ilmeestä voisikin päätellä jotain ihan muuta...
Sieltä suunnattiin Onnelaan, joka ei ollutkaan ihan niin viihtyisä.
Nakkikioskin, siis pikakiinalaisruokamestan kautta hotellihuoneeseen.
:DDD Sharon nukahti jalat pystyssä.
Parin tunnin yöunet, ja lähdettiin takaisin Helsinkiin.
Meidän piti kierrellä vähän Turussa, mutta molempia väsytti sen verran, että suoraan kotiin nukkumaan vaan.


Nyt oon vasta kunnolla palautunut viikonlopusta. Hauskaa oli, mutta kyllähän se sellainen remuaminen on raskasta.



Hyvää alkavaa viikkoa ihan kaikille.
Huomiseen!

27 comments:

  1. Taisi olla rankka reissu, et ainakaan tokavikassa kuvassa kauhean raikkaalta näytä! :DDDD

    ReplyDelete
  2. nii ootki laihtunu..
    :(:(

    ReplyDelete
  3. laura kiltti, voisitko suositella jotain hyviä kirjoja! :D kun oon huomannut, että sä luet aika paljon ainakin välillä ja mun tekee just hirveesti mieli paneutua johonkin jännään kirjaan! larssonin trilogia päätty just :)

    ReplyDelete
  4. näyttää että oli teillä ainakin hauskaa :D

    ReplyDelete
  5. MIKSI kaikki kauniit naiset ruokkivat kehonsa omalla kinkulla ja rintapaloillaan sen sijaan että söisivät vaikka tofua tai kanan rintafileitä???
    ei teistä oo enää mitään jäljellä.

    ReplyDelete
  6. http://www.ess.fi/?article=249209

    :OOOOOOOOOO

    ReplyDelete
  7. http://demi.fi/keskustelut/259988/er-auml-s-kuuluisa-muotibloggari-sanoi-mulle-t-ouml-rke-auml-sti-h-auml-n-on

    Oot kohtelias........................

    ReplyDelete
  8. Mä olin kanssa siellä konsertissa, mut en nähny kyllä sua siellä :(

    -Dana

    ReplyDelete
  9. Hahaaa, näin sut ehkä sielä konsertissa kuvailemassa 8)

    Muttajoo, tykkään blogista paljon ehkä juuri sen takia että kaikki ei aina ole vaatteista kiinni niinkuin useimmat muotiblogit. On välillä kiva lueskella postauksia jossa ei pelkästään ole vaatteista juttua =)

    Eipä mulla muuta, pirteetä syksynalkuu sinne :)

    ReplyDelete
  10. Näin sut tuolla, mutta en kehdannu tulla juttelee :D Olit tosi nätti ja sulla on ihana blogi! :)

    ReplyDelete
  11. hyi helvetti tota videota!!! HYI VITTU

    ReplyDelete
  12. "Anonyymi sanoi...

    http://demi.fi/keskustelut/259988/er-auml-s-kuuluisa-muotibloggari-sanoi-mulle-t-ouml-rke-auml-sti-h-auml-n-on

    Oot kohtelias........................"

    :DD Haluisinpa tietää, että missä, milloin ja mihin kellonaikaan tämä on muka tapahtunut?

    ReplyDelete
  13. Tälläne ihan ei mihinkää kuuluva kysymys mutta kysympä silti että mitä aurinkopuuteria käytät, näyttää nimittäin hyvän väriseltä =)?

    ReplyDelete
  14. Turku on perseest samoin ku ne ihmisetki :)) moi vaan turkulaiset

    ReplyDelete
  15. ai sharon nukahti meikit naamalla???:DDD

    ReplyDelete
  16. http://www.ess.fi/?article=249209
    vittu mulla ei riitä enää ymmärrys!!!!!

    ReplyDelete
  17. "Anonyymi sanoi...

    http://demi.fi/keskustelut/259988/er-auml-s-kuuluisa-muotibloggari-sanoi-mulle-t-ouml-rke-auml-sti-h-auml-n-on

    Oot kohtelias........................"

    No voi että kun sä nyt olet niin paska ihminen ja itserakas kusipää jne, ja vielä aina ennenkin sitä ollut, siis Laura kuinka sä enää tämän toteamuksen jälkeen pystyt elämään normaalia elämää? Aika rankkaa tekstiä sanoisinko, lol

    ReplyDelete
  18. En kirjota tätä kommenttia loukkaamistarkotuksessa vaan ihan asiallisesti (tulipa tehtyä se heti alkuun selväks ku noita väärinymmärtäjiä tuntuu olevan aina niin vitusti liikkellä:)
    eli. siinä The postauksessa jonka kirjotit yön pikkutunneilla kerroit vihaavasti pintaliitoelämää,mutta susta saa sellaisen vaikutelman että teet kaikkesi päästäksesi tähän kyseiseen elämään.. esimerkiksi tällaiset NRJ-kekkerit joissa kuhisee pikkujulkkuja ja yövytään hotellissa toisten piikkiin,Popkult-haastis ja ilmaisten huonekalujen jne. vastaanottaminen mainosmielessä. Onko sun pakko olla mukana tuossa kaikessa kun olet NRJ:n muotibloggaaja?

    ReplyDelete
  19. kuunteletko smakkii?

    ReplyDelete
  20. mitä kaikki inisee että oot laihtunu? en tarkota loukata mutta kyllä sen nyt huomaa että oot lihonnu suht paljon.

    ReplyDelete
  21. Anonyymi:
    :DD nooh, kuva on vähän epäonnistunut joo...

    Anonyymi:
    Jaa.a, enpä tiedä..

    Anonyymi:
    No, tuskinpa sitä oikeasti huomaa parista kuvasta/ tai voi tehdä johtopäätöksiä.

    anne:
    Mites Erlend Loen kirjat? Ne ovat ihan parhaita. Itse tykkäsin Leijat Helsingi yllä- kirjasta. Ja sellainen kuin Jumalat juhlivat öisin, ja mitähän kaikkia noita nyt olikaan:)

    petra:
    Kyllä, ihme että kaikilta ongelmilta säästyttiin, kerrankin:D:)

    Anonyymi:
    No kinkku nyt sattuu olemaan parempaa kuin tofu, miksi syödä jotain, mikä maistuu pahalle.....

    Anonyymi:
    No, tosi ikävä juttu, mutta miten nää kanat nyt liittyy mun blogiin?

    Dana:
    No voih:/ Siellä mä haparoin:D

    kippo:
    AIjaa, oisit moikkaillut!
    Ja kiitos kovasti, kiva kuulla! :)

    Emilia:
    Aaw ! Oisit ihmeessä tullut!! Mä oon sellainen pieni pallero, että ei mua voi pelätä:D

    Anonyymi:
    Paras Raised fistin video koskaan.

    llounas:
    Rimmelin ja Macin aurinkopuutereita juuri nyt :)

    Anonyymi:
    Turku on ihan jees:)

    Anonyymi:
    Niin käy joskus:D

    Anonyymi:
    Jooooh oon niin huono ihmisenä ja sitä rataa, kuultu on sata kertaa. Monetkohan täällä oikeasti tuntevat mut...

    Anonyymi:
    Se on ihan hyvä kyseenalaistaa tollaiset jutut, sulla on ihan hyvä pointti. Tässäkään tilanteessa ei kuitenkaan kannata mennä niihin kahteen ääripäähän ja alkaa jeesustella. Mä en henkilökohtaisesti paheksu mitään, mitä muut tekee nauttiakseen olostaan, jos se ei ole moraalisesti väärin.
    Itse en välttämättä jaksa laittautua bilettämisen takia vaan "johonkin", ja sitten hengailla Tiikerissä koko iltaa - minkään takia.
    Toinen juttu on sitten se, jos pyydetään Turkuun katsomaan keikkaa ja tutustumaan ihmisiin. Miksi kaikki pitää tuomita? Joko tai? Mun mielestä sopivissa määrin on hyvä, mitä vaan ton tyyppistä.
    Ja mitä vikaa on Ylen popkulthaastiksessa, mitä pintaliitoa se on? Entäs ilmaiset hotellit? Kuka kieltäytyisi ja miksi edes pitäisi?
    "Joooh eiku mää maksan mieluummi ite kato"
    Niin ja ei mun ole pakko olla yhtään missään mukana, ei kukaan mua tähän pakota.

    Anonyymi:
    Kuuntelen varmaan sen verran, mitä radioista tulee. Uuden levyn voisi kyllä hankkia:)

    Anonyymi:
    :DD No nimenomaan!!!

    ReplyDelete
  22. Kuules ny latukka. Kyl se kanapihvi ja ranskikset maistuu nälkäsenä paremmin kun se oma kankku-kinkkunen ja koipireisi.

    mmm, tai pekonipurilainen

    mm hähhää kuihdu vaan niinkun kaikki muutkin ämmät. haahhaaa

    ReplyDelete
  23. oot sä oikeesti noi pieni?? vai onks noi aamupojat jotain jättiläisia tai jotai? :D

    ReplyDelete
  24. mä haluun turkuun. oon nyt ollu siel kahtena kesänä oikee kunnolla kaverin luona ja oon niiiiiin in löööv.
    (:

    ReplyDelete
  25. Baarivinkkejä tulevan varalle: Kuka, Dynamo, Blanko (myös lounaspaikkana erinomainen) ja Papu.

    Muotipuolta myös mainostaakseni, peruskaupat löytyy joka paikasta mutta tällaisia vinkkejä ois myös antaa:
    http://www.suunnitelmab.net/b-butik
    Molly Sue's Yliopisonkadulla (ei kotisivuja, mutta osoite löytynee jostain esim Googlen kautta)

    ReplyDelete