Monday, June 24, 2013

@ Rapunzel in Umeå

Lähdin viime viikon keskiviikkona Ruotsiin Uumajaan Rapunzelin tiloihin lyhyelle visiitille.
Heräsin keskiviikkoaamuna kello 04:15 ja olin Tukholmassa ruotsin aikaan seitsemältä. Sieltä lensin Uumajaan, joka on about Vaasan korkeudella. Rapunzelin tytöt Linnea, Jessica ja Isabella tulivat mua Uumajan lentokentälle vastaan ja siitä ajettiin Rapunzelille. Mua vähän jännitti ennen matkaa, että mitä kaikkea me siellä tehdäänkään ja miten kaikki lopulta menee.

Rapunzelilla sain käsiini päivän aikataulut, ja mulle selvis, että me kuvataan about 10 videota Rapunzelin nettisivuille. Mä olin aika kauhuissani, että ei kai, en oo yhtään "videoihmisiä", mutta onneksi kaikki meni lopulta tosi hyvin ja videoista tuli superhyviä ja kaikki oltiin erittäin tyytyväisiä.
Mulla oli todella hauskaa meidän tiimin kanssa ne kaksi päivää, ja mä nauroin enemmän kuin pitkään aikaan. Välillä tuli niin huvittavia väärinkäsityksiä, kun me puhuttiin englantia, ruotsia ja suomea kaikkia sekaisin.

Keskiviikkona aloitettiin kuvaukset kymmenen aikaan ja lopetettiin illalla about kymmen jälkeen, joten kaksitoista tuntia siinä kuvailtiin. Mulle tehtiin ekana päivänä noin seitsemän eri kampausta ja kaikki ne kiharat oli niin ihania! Onneksi opin kuinka niitä voi jatkossa tehdä itse, ja sain sellaiset hiusraudat, joilla niitä voin myös tehdä. :)

Torstaina tehtiin taas lisää kampauksia ja mulle laitettiin uudet teippipidennykset. Tää tukka on nyt kyllä niiin huippu! Ihanan paksu ja pitkä.. :)
Kuvattiin vielä kolme videota, joissa näytän, että kuinka mitäkin kiharoita tehdään. Voin sitten linkata niitä tänne, kun ne julkaistaan Rapunzelin sivuilla!
Lopetettiin vähän ennen neljää ja sain kyydin Uumajan lentokentälle. Lento lähti tasan kello 17:00, joten pelkäsin, että myöhästyisin lennolta.
Uumajan kentällä tullivirkailija kysyi, että voiko avata laukkuni, ja mä tiesin, että koko laukun sisältö leviäisi käsiin, koska sain sen juuri ja juuri kiinni istuen laukun päällä. Hyvä ettei vetskari hajonnut.
Ajatuksissani sitten vastasin, että "oh yes but it's going to explode!" Sain niin pitkän ja tiukan katseen tullivirkailijalta, jolloin tajusin, että mitähän tuli taas sanottua! Eivät olisi varmaan ottaneet noin lempeästi sanomisiani, jos oltais oltu New Yorkissa.. :D

Palasin Suomeen vasta yhdentoista aikaan torstaina, ja mun lento Arlandasta Helsinki-Vantaalle oli kyllä hyvin hyvin erikoinen. Lentokoneen erikoisin matkustaja ihan sata varmana höpötti mulle koko mielenkiintoisen elämäntarinansa ja sitten matkan päätteeksi "heitti" mut taxilla kotiin lentokentältä ja jatkoi siitä sitten vielä Poriin kotiinsa. Tosi symppis tapaus! :D

Juhannus meni tosi rennosti meidän mökillä Kangasniemellä, mutta siitä lisää huomenna!


 Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! ♥


24 comments:

  1. Hei! Teetkö sä nyt ollenkaan niihin kysymyksiin mitä pyysit meiltä lukijoilta, niin vastauksia?

    ReplyDelete
  2. Eikää, mä asun Kangasniemellä!! Huippua! :) Toivottavasti oli kiva juhannus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. heii apua ano missä päin? munkin mökki kangasniemellä ja tuntuu et sikapieni paikka :D ja laura missä päin teijän mökki on?! woow :D

      Delete
    2. Sama täällä, Kangasniemellä meijänkin mökki! meijän on mäenkylällä päin :> - kolmas ano

      Delete
  3. Hei tiiätkö ollenkaan mistä toi hiuskoru on? Aivan pakko hankkia !!

    ReplyDelete
  4. Voee, ihania kuvia taas kerran, hiuksista puhumattakaan! :) Laitatko linkit niistä videoista?

    http://forever-day.blogspot.fi/
    -Marjo

    ReplyDelete
  5. hahha kangasniemi on paras :D ! t. entinen kangasniemeläinen

    ReplyDelete
  6. Hei oon miettiny vähä ku sulla on ehkä maailman upeimmat rinnat, niiku ihan oikeesti :D nii kysynkin nyt, että treenaatko rintalihaksias ollenkaan vai miten ne on noin täydellisen muotoset? Onko ne sitten silarit? Koska jos ei, niin haluan ehottomasti vinkkejä! Kerrotko mulle tämän niin säästyn elämäntuskalta kun en tiedä... terveisin ano joka haluaa samanlaiset :D

    ReplyDelete
  7. Näitä kuvia kun katsoo niin tulee entistä pahempi morkkis kun oma tukka nyt lyhyt :D Raakaa peliä tuo hiusmallina olo :D

    http://larazonee.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  8. Noh, meikäläisellä ei sellaisia räpsyttimiä koskaan ollut !:) Mulla on ollu varmaan viimeks tuuheat ja pitkät ripset sillon ku oon ollu jotain 2-10 vuotias siitä johtuen, että tällaisena köyhänä opiskelijana ei ole ollut varaa kovin laadukkaisiin ripsareihin tai silmämeikin poistoaineisiin. Siinähän ne sitten luhistuu poies ja on huonokuntoset. Toisekseen sillon kun aloin pikkusena käyttään meikkiä niin mulla oli tapana taivuttaa ripset vasta ripsivärin laiton jälkeen, jä hieman huonot muistot kun ripsiä vaan tippu poies! PLUS nyt kesällä ne olis ihan mahtavat ja kätevät! Ja olis ihanaa tuntee olonsa vähän hehuvammaksi, naisellisemmaksi ja toki myös fressimmäksi kuitenkin kun kohta 20 jo olen :) saltsi_girl@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Näin sut tänään (tiistaina) kaupungilla sellanen ihana pinkki maksimekko päällä, mistä oot löytäny niin ihanan mekon?:) olit muutenki tosi upee ilmestys!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se mekko on Gina Tricotista! Kiitos tosi paljon <3

      Delete
  10. Wauu tosi upeita kuvia!! Olet älyttömän kaunis, ja musta on ihanaa seurata sun blogia ja luen vanhoja postauksia, oot huippubloggaaja! :) ja kiva kun postaat, voisit ihan vaan turhaa hömppääkin postata, hauskaa luettavaa! :D

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Ehdottomasti paras blogi ikinä :) Tuntuu, että sun elämässäs sattuu ja tapahtuu kokoajan niin että pistää ihan kateelliseks ! Ja oisko sulla tällä hetkellä meneillään jotain alennuskoodia noihin rapunzelin pidennyksiin? Tollanen tukka on nimittäin pakko saada..

    ReplyDelete
  13. hei onko sulla joku ale koodi rapunzelille? :)

    ReplyDelete
  14. Nii oliks sulla mitään koodia sinne vai? Olis ihan kiva jos vois ees vastata jos kumminki yhteistyötä tekee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. empä saanut vastausta, vaikka kommenttini tossa ylempänä julkaistiin.. mutta siis joo, selailin joitakin hiuspostauksia ja sielä oli että koodilla LAURA saa -10% alennuksen :-)

      olisi kyllä kiva jos laura vastaisi, niinkuin sanoit hänhän tekee yhteistyötä.

      Delete
  15. Tiedätkö mikä sävy tuo erittäin blondi hiustupsu on? Oliko yhtä platina luonnossa kuin miltä näyttää näin kuvassa!? BTW, olet upea!

    ReplyDelete