Sunday, August 30, 2009

Yön pikkutunneilla

Tulin tässä juuri kotiin, taidan olla humalassa. Itseasiassa aika pahassakin humalassa, ja jos haluan pahentaa humalaa, niin kyllä tuolta vodkaa löytyy, se ei ole ongelma. Mä kuuntelen Akonia, se jotenkin riipaisee mua jostakin, en tiedä mistä.
Pitääkö mun tietää?
Musiikki soi aika kovalla, ja tää kerrostalo on paska, kaikki kuuluu kaikkialle. Tunnen oloni itsekkääksi... Toisaalta naapurin koi.. siis rakit räksyttävät useimmiten tunnista toiseen, eikä nukkumisesta tule mitään.

Mä saan viestejä Annalta, Anna kertoo sen illasta mäkissä ja missä olikaan. Mua ei oikeastaan kiinnosta.
Ei mua kiinnosta sekään, missä itse olin. Paikka oli täynnä pintaliitäjiä, tuntuu pahalta ajatella, että olisin itsekin sellainen.
Vituttaa.

En ole ollut omassa kodissani päiviin, viikoihin, siis en ole viettänyt täällä öitä.
Mun koti on itseasiassa aika kiva: kodikas, pieni, mutta viihtyisä.
Pointti on se, että mulla ei ole ruokaa. Ruokaa ei ole siksi, koska en ole täällä usein, nykyään.
Löysin pastaa, keitin sen, ja varmaan alan pian syödä.

Tänään töissä mulle tuli pari absurdia ajatusta, mun tekisi mieli kirjoittaa kirja.
Mä en tiedä, mistä se kirja kertoisi. Olisiko kirjan päähenkilö fiktiivinen vai kenties jotain ihan muuta?
Vittuun tollaiset absurdit ajatukset.
Tiger on pintaliitomesta.

Juoksin pari metriä sateessa, Jesse tuli hakemaan meitä, ja mä sain kyydin kotiin.
Silti jouduin juoksemaan sateessa, ja nyt mun korva on lukossa, sinne meni vettä.
Mitä vitun ideaa siinäkin on, että laittautuu, pukeutuu ja sitten menee jonnekin vitun tiikeriin?Tekemään mitä? Tuhlaamaan rahaa?
Niin siis, mä en ole sinkku, eli ei mitään vitun ideaa.
Ja vaikka olisinkin sinkku, niin miten se muuttaisi pelin henkeä? Tapaisin jonkun runkkarin, ja katuisin jälkeenpäin.
Mä en ole koskaan eläessäni löytänyt ketään baarista, enkä ole etsinytkään.

Pakko myöntää, että ei tää pasta mitään herkkua ole.
Mua vituttaa nälän tunne, etenkin silloin, kun ei nälätä.
Taavi on jossain Tanskassa, joten sille on turha soittaa. Eipä mulla olisi mitään asiaakaan.
" Tulin tässä juuri himaan ja aloin tossa miettiä, että mitä vittua pitäisi tehdä, vai pitäisikö tehdä mitään!"
Mä ihannoin Lisbeth Salanderia, se tyyppi teki muhun suuren vaikutuksen. Tahtoisin olla yhtä riippumaton ja itsenäinen. Pyrin siihen kovasti.
Torstaina, kun mulla oli ne niittihousut, niin musta tuntui hetken siltä, että mä olisin kuin Lisbeth.
Sitten mä kävin mun työpaikalla, ja se illuusio särkyi - mä en ole vittuakaan.

Kävin juuri heittämässä vodkan pakkaseen, parempi sen olla kylmää, jos niikseen tulee että juon.
Ei, kyllä mä riittävän humalassa olen kirjoittamaan, mutta saattaa tulla morkkis.
Ennen kirjoitin, kirjoitin joka ilta.
Kerroin pahasta olosta, koska sitä mulla riitti. Kerroin vittumaisesta elämästä, teiniangstista, idiooteista poikaystävistä, pinnallisista ongelmista ja paskasta itsetunnosta, vuodatin ihan itseni turruksiin. Viime aikoina ei ole vituttanut, ja jos on, niin olen antanut olla.
Välillä on helpompaa ignorata kuin ahdistua, ajatella ja mitä kaikkea siihen paskaan nyt liittyykään.

Ja mitä tulee tähän bloggaamiseen?
No siihen tulee vaikka mitä. Mä mietin tosi usein, että mikä vittu siinä on, että pidän tätä?
Saatan kaksi tuntia runkkailla postausta, ja sitten tulee joku vitun kommentti: "Että terve vaan, blogisi on paska ja vihaan sua muutenkin."
OK - kiitti vaan vitusti.
No, ei lähdetä tälle linjalle, koska totuushan on, että kaikkia ei voi miellyttää, eikä mua kiinnostakaan miellyttää. (Joo, etenkään juuri sua, joka olet elämääsi vittuuntunut yksilö, ja haluat antaa pahan kiertää.)
Niin, mutta mä saan kuitenkin niin paljon positiivista energiaa tästä, että jatkan.
Mutta kai se syy on se, että mä nautin tästä, mä nautin vaatteista, mä rakastan vaatteita, ne ovat mulle pakkomielle, ja mitä muuta?

Empulla oli tänään synttärit, ja Emppu saikin aika kivoja lahjoja. Mä annoin Empulle rahaa. Kuinka mielikuvituksetonta?
Kyllä mä tiedän, en vaan jaksanut yksinkertaisesti lähteä kauppoihin miettimään lahjaa, joka ei välttämättä olisikaan mieleinen.
Ja kukapa ei rahaa haluaisi? Kaikki haluavat.
Mä tahtoisin olla parempi ystävänä, tyttöystävänä, ihmisenä. Mutta sitten tulee se, että.... mä en tiedä.
Mä en tiedä, mikä siihen tulee.

Kello tulee kohta puoli neljä, mä syön edelleen tätä pastaa ja kuuntelen toistolla samaa biisiä.
Tekstiä aloin aluksi kirjoittaa livejournaliin, mutta sitten se päätyikin tänne.
Syy siihen on humala, ja joku muukin varmaan.
Varmaan, se että mä uskallan kuitenkin, kaikessa siinä itseriittämättömyydessäni ja missä lie muussa.
Mä varmaan rikon kaikkia "muotiblogi"normeja tällä tekstillä, mutta oikeastaan mä ole koskaan halunnutkaan sopia mihinkään yleiseen ja tiettyyn vitun muottiin.
Hyvää yötä.


275 comments:

  1. oot rohkea ihminen !

    ReplyDelete
  2. loistavaa, ihan mahtavaa laura. !! huippu teksti, kiitos että haistatit kaikille vitut niin mäkin teen :D kaikki on urpoja, ihan oikeesti oon tätä mieltä, hienoa.

    ReplyDelete
  3. mahtavin kirjoitus mihin oon blogeissa törmänny! suora ja rehellinen.

    hienoa laura :)

    ReplyDelete
  4. Yhdyn edellisiin!

    ReplyDelete
  5. Oon aina luullut sua pintaliitäjien pintaliitäjäksi. Nyt musta tuntuu että sulla on tyypillisestä rivimassateinistä poiketen omat aivot. Jatkan blogisi lukua jatkossa paljon mieluummin kuin tähän asti!

    "mutta oikeastaan mä ole koskaan halunnutkaan sopia mihinkään yleiseen ja tiettyyn vitun muottiin."

    Thumbs up for that!

    ReplyDelete
  6. LAURA ON VIDU BARAS!! JA OBS!! MÄKIN OLEN KÄNNISSÄ<3<3
    lauraaaaaa, kiitos tästä.

    ReplyDelete
  7. ihanaa laura, kiitos oli kiva lukea pitkästä aikaa sun oikeita ajatuksia, se on musta aina ollu sussa parasta :)

    ReplyDelete
  8. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    aww oot söpö

    ReplyDelete
  9. Hyvä rehellinen teksti, on kiva lukea sun ajatuksia. Tää blogi on mun lemppari!!

    ReplyDelete
  10. pakko todeta, että kylläpä tuli pieniä yhdenmukaisuuksia syömishäiriöisen ajatusratojen kanssa

    ReplyDelete
  11. Olipa jotenki pysäyttävä (ja yllättävä) postaus. Niinku hyväl taval. Sus on jotai mist pidän tosi paljon!

    ReplyDelete
  12. Sun tekstistäs melkeen ahdistuu, itellä toisinaan samoja ajatuksia.

    Olet <3

    ReplyDelete
  13. Ihan tajuttoman hyvä teksti! Oikeesti, ihan mielettömän upea :)

    ReplyDelete
  14. Wou!!!! Ei olis Laura susta uskonu tämmöstä tekstia, no ok olit humalassa mut silti =) Vitsi haluisin lukea sun LJ:tä!

    ReplyDelete
  15. Tämä oli paras bloggauksesi koskaan. Kiitos mahtavasta rehellisyydestä, katson sua uusin silmin nyt. JA jatkan blogisi lukemista.Rohkea nainen.

    T.Pyyti

    ReplyDelete
  16. ihan mahtava kirjoitus laura!!

    ReplyDelete
  17. eihän tossa ollu mitään tolkkua/pointtia edes.. luulet itestäs liikoja..

    ReplyDelete
  18. tää kyllä pisti miettimään. kiitos siitä!

    ReplyDelete
  19. You go girl! :)

    Mun mielestä on hyvä, että välillä angstaa ja avautuu. Ihmiset tekee ihme johtopäätöksiä näiden ns. muotiblogien perusteella, et jos ihminen kirjottelee pääasias vaatteista ja uusista ostoksistaan, niin sit se on koko elämä ja syvällisempään ajatteluun ei kykene.

    Vaik eihän se niin mee, nää blogit kertoo niin PIENEN osan oikeesta elämästä, mikä on sinänsä ihan ymmärrettävää, koska kukapa haluais jakaa kaikki yksityiselämänsä asiat kaikkien kans!

    Hieno postaus. :)

    ReplyDelete
  20. Tiedätsä nainen mitä ?
    TÄTÄ LISÄÄ !

    ReplyDelete
  21. Tää oli ihana teksti jotenkin, yllätyin tosi paljon kun täällä oli tällänen mutta välillä onkin hyvä vähän yllättyä! Jee oot paras.

    ReplyDelete
  22. Tää teksti anto susta ihan toisenlaisen kuvan mitä oon luullu että oot. Hienoa! Nyt tuli taas intoa lukea sun tekstiä, koska huomaa että et ookkaan ns. pelkkä kaunis kuori.

    ReplyDelete
  23. Ei huolta siitä et sä nyt mihinkään muottiin ängettävältä oisit edes tän blogin perusteella ennenkään vaikuttanu, mutta kyllä tää teki silti vaikutuksen. Taidan ruveta ittekki pitää pikkutuntien päiväkirjaa, äly ja väläys kun ovat silloin usein messissä.
    Baariinhan mennään tietenki pitämään hauskaa mutta pintaliito mestat ja hauskanpito ei musta sovi samaan iltaan. En ittekkään oo enää aikoihin keksiny mitään syytä laittautua noita varten.
    Vitsi haluaisin olla kärpäsenä katossa kun avaat krapulaiset silmäs ja muistat et tuli vähän bloggailtuaki yöllä..
    Mutta hei kyseenalaistaminen on aina hyvästä, aina. Kännissä muotiblogissakin.

    ReplyDelete
  24. mä mietin puoleenväliin tekstiä saakka, että tulikohan sulla tää vahingossa bloggeriin livejournalin sijasta =D mutta hienoa tyttö, vaikutat ihanalta <3

    ReplyDelete
  25. ihan mieletön teksti,aito ja rehellinen,ei pelkkää hehkutusta kuten jossain mungolifessä,huuhhuuuh kuka sitä ylenpalttisuutta jaksaa lukea?? ja ihanaa että julkaiset huonotkin kommentit. keep up the good work!! <3

    ReplyDelete
  26. suuri hatun nosto tälle tekstille!

    rehellinen ja rohkea. harva pystyy (edes kännissä) tälläistä tekstiä julkaisemaan kaikkien luettavaksi.

    oot ihanan ja rohkean oloinen persoona; et välitä mitä muut ajattelevat.

    tästä tekstistä tuli jotenkin itsellekin tosi vahva fiilis; mitä vitun väliä sillä on, mitä muut ajattelevat? antaa niiden ajatella, ihan mitä tahtovat!

    sanoit, että oot taistellut itsetunto-ongelmien kanssa (okei, kukapa nuori nainen ei olisi!), mutta jotenkin tästä huokuu läpi se, kuinka oot taistellut huonoa itsetuntoa vastaan ja päässyt sen ylitse.

    ah, oot kadehdittavan voimakastahtoinen nainen ja PIDÄ laura toi asenne! mahtavaa :)

    ReplyDelete
  27. Paras teksti! Vou Laura<3
    Tuli vielä parempi mielikuva susta

    ReplyDelete
  28. Jos jossain on munaa, niin tässä!

    ReplyDelete
  29. Mä niin arvostan sua! :D

    -emmi

    ReplyDelete
  30. Kiitos tosta kirjotuksesta.<3

    ReplyDelete
  31. voi miten hieno teksti. rehellinen. tiedätkö mikä tästä tuli jotenkin mieleen? anna-leena härkösen häräntappoase, kirjoitustyyli oli jotenkin sama, semmoinen mitä jaksaisi lukea ja lukea vaan, aina uudestaan!

    ReplyDelete
  32. ihan rohkea avautuminen, mutta kyllä huomaa että olen vielä ihan teini.

    ReplyDelete
  33. tää oli hieno teksti. oikeesti. ihanaa että jollain ihmisillä on oikeesti aivotkin, ja että pystyt purkamaan ajatuksia kirjoittamalla (okei humalassa) mut silti. pus <3

    ReplyDelete
  34. mä uskon että sä pääset vielä pitkälle tässä elämässä! ja tää oli niin ihana virkistys muiden "elämä on niin täydellistä" postauksiin.

    ReplyDelete
  35. ..Ja pakko viel sanoo että sussa on sellasita asennetta että oksat pois,
    sitä ei monelta löydy, ei todellakaan.

    Keep on rocking :)

    ReplyDelete
  36. jumantsuiba nainen oot mahtava !

    ReplyDelete
  37. Jees ihanaa lukea välillä blogeista jotain muutakin kuin että "Lindexistä 8.95e housut, rintaliivit Citymarket 674 e" jne.

    Hyvin kirjoitat. Kirjoita se kirja perkele.

    ReplyDelete
  38. Nainen, sä olet rohkea ja teit itestäs tällä kirjotuksella ihmisen. täysin suvereeniä!!

    ReplyDelete
  39. Olihan tää rohkea kirjoitus mut joyenki tuli silti tästä myötähäpeä olo. Ehkä eniten siksi että just kaikki ne pintaliitäjät jauhaa ihan tota samaa huttua ettei halua sopia johonki tiettyyn muottiin ja liibalaaba. Oikeasti kun eipä täällä maailmassa ole kahta samanlaista ihmistä joten kaikki noi massa jutut on skeidaa. Jokainen ajattelee noin ku laura. Ei kukaan muukaan halua tunnustautua tyhjäpäiseksi pintaliitäjäksi vaan itsekseen ajattelee juurikin noin. Ehkä ei kandeis postata humalassa.

    ReplyDelete
  40. vau mitä tekstiii (: oot rohkeee!

    ReplyDelete
  41. sussa on sitä jotain.
    huippu teksti.

    ReplyDelete
  42. Ihana Laura!Oot vitun paras!!!

    ReplyDelete
  43. Paras kirjoitus koskaan.

    ReplyDelete
  44. oot ihana<3

    rehellinen.

    ReplyDelete
  45. yhdyn edellisiin, loistavaa laura! :) Oot mahtava ihminen ja persoona ainakin näin ruudun kautta tarkasteltua, jatka samaan malliin ;)

    ReplyDelete
  46. Vittu,vittu,vittu,vittu....
    Osaatko muuta?

    ReplyDelete
  47. Tällaiset tekstit antavat blogiin paljon enemmän "lihaa" kuin mikään muu, joten olit tosi rohkea laittaessasi tämän tänne. Toivottavasti et poista sitä herättyäsi :)

    ReplyDelete
  48. ei jumalauta Laura mä rakastan sua mulle tuli tosi hyvä olo tästä =))<33 kerranki törmää johkuin erillaiseen, erillaiseen hyvänä,ja että sä uskallat olla noin suora sanainen jatja samaan malliin sä et todellakaa kuulu mihkään "massa TEINI" joukkoon:D thanks vielä<333333333333

    ReplyDelete
  49. Helevetin hieno teksti!

    ReplyDelete
  50. Yleensä en jaksa lukea noin pitkää tekstiä ilman yhtäään kuvaa välissä, mutta nyt jaksoin, eikä teksti edes tuntunut pitkältä!

    ReplyDelete
  51. ei muuta ku että upeeta! arvostan

    ReplyDelete
  52. Hyvä! Lisää tätä. Sä uskallat avautua ja kertoo pintaa syvemmältä, toisin ku monet muut bloggarit. Se kiinnostaa ihmisiä!

    ReplyDelete
  53. miten kirjotat noin selvästi jos oot kännissä? :D:D

    ReplyDelete
  54. Pelle!

    kello kolme työttä 2-kymppisen aivottoman kanan rajua tilitystä elämän totouudenmukaaisuudesta.

    "mutta oikeastaan mä ole koskaan halunnutkaan sopia mihinkään yleiseen ja tiettyyn vitun muottiin"

    HAHHAA, vuoden naurun. oih
    hilloviiva runkkari tee palvelus, älä pliis enää kirjota mitään:D

    ReplyDelete
  55. Helvetin hyvä teksti.

    ReplyDelete
  56. Niin joo, kaikki loppujen lopuksi joskus tuntee ittensä paskaksi ja merkityksettömäksi. Se tuntuu jotenkin niin uskomattomalta, että sä tunnet niin, koska sua on mielettömän helppo kattoa ylöspäin sun kauneuden takia, sen kuvan takia minkä sun elämästä saa. Mut kai me kaikki ollaan loppujen lopuksi samalla viivalla. En mä nyt väitä, etten olis aina tienny sitä, se on vaan helppo unohtaa. "Jos olisin laiha ja kaunis olisin aina onnellinen ja tyytyväinen". Ei se taijjakaan toimia niin. Parasta tekstiä mitä oon sulta ikinä lukenu (:

    ReplyDelete
  57. En ole usein jaksanut kommentoida mutta nyt sanon rehellisen mielipiteeni. Tämä on paras postaus mitä sinun blogissasi on ollut. Äärettömän paljon mielenkiintoisempaa kuin aikaisemmin.

    Toivottavasti et kadu ja ala poistaa tätä kun heräät ja olet selvinpäin. Ja muuten, kyllä, ei todellakaan ole mitään järkeä laittautua ja mennä Tigeriin oli sitten sinkku tai mikä ikinä. Itse olen tämän tiedostanut jo ennen kuin olen kertaakaan mennyt =P. Viikonloppuisin voi oikeasti tehdä paljon muutakin kuin lähteä johonkin pintaliitopaskabaariin. Itse lähden nyt kirpputorille jos löytisin kivoja vaatteita. Joita voisi sitten käyttää omaksi ilokseen eikä iskeäkseen jotain urpoja jossain junttilassa. Mutta oikeasti. Tämä on paras blogipostaus hetkeen keneltäkään.

    ReplyDelete
  58. Vau, tää oli mahtavaa.

    ReplyDelete
  59. oot päälliikkö!!!!!

    ReplyDelete
  60. Sun blogis on todellakin suosikkini. Jatka samaan malliin, oot paras (:

    ReplyDelete
  61. ei kannata liikaa eläytyä niihin kirjoihin ja pienenä vinkkinä; elämää ei ole niin ehdotonta,mustavalkoista.

    ReplyDelete
  62. Täähän oli upea avautuminen. Hienoa!

    ReplyDelete
  63. Outo teksti, selvää kännivuodatusta! Kohta iskee morkkis ja teksti häipyy.

    ReplyDelete
  64. Kunnon avautuminen :DD
    Toivottavasti et poista heti kunhan selviät tarpeeksi ;>

    ReplyDelete
  65. Laura, oot ehdottomasti paras bloggaaja just nimenomaan tän asenteen takia. Oon lukenut tätä blogia ihan alusta saakka ja aion kyllä seurata tätä siihen asti kunnes joskus päätät tän huvin lopettaa.

    ReplyDelete
  66. Aivan samaa mieltä edellisten kanssa !

    Hienoa (:

    ReplyDelete
  67. WAU! mä en voi ees muuta sanoa ku että wau! ihan helvetin rohkeaa!

    ReplyDelete
  68. hei yksi tää on yksi loistavimmista ja raikkaimmista postauksista johon olen pitkkään aikaan törmännyt! aloin heti pitää susta piirun verran enemmän :)

    ReplyDelete
  69. Kiva huomata, että säkin olet vaan ihminen :)

    ReplyDelete
  70. Aivan mahtava kirjoitus!

    ReplyDelete
  71. Jotenkin tota tekstiä oli kiva lukea, vaikken muuten tykkää sinusta, vaikken edes tunne.
    hehe. kiinnosti

    ReplyDelete
  72. mahtava, aivan älyttömän mahtava olet! Tämä teksti sai vain ajattelemaan niitä pintaliitäjien blogeja, joita luen; ne lähti roskikseen =D Toivottavasti ei morkkis ole paha :(

    ReplyDelete
  73. nyt oli paras teksti aikoihin!

    ReplyDelete
  74. absolutely fantastic! Tykkään blogistas kokoajan enemmän, oon kohta varmaan riippuvainen tästä! :D

    ReplyDelete
  75. oot tosi rohkee ihminen:)<3 tää juttu oli ihana, ei ollenkaan semmonen niiku kaikilla muilla:)jatkan ehottomasti tän lukemista !

    ReplyDelete
  76. Mahtava teksti, ei voi muuta sanoa! :)

    ReplyDelete
  77. wow! Rohkeeta tekstiä! :)

    ReplyDelete
  78. Vau, oon ihan sanaton. Olet lahjakas kirjoittaja.

    ReplyDelete
  79. hahaha sussa on just niin sitä oikeeta asennetta! jatka vaan samaamallia!:)

    ReplyDelete
  80. ihan vitun hyvä teksti! ehkä just ton humalan takia.
    kerranki aitoa ja suoraa puhetta, good 4 u

    ReplyDelete
  81. Humalaisen suusta kuulee totuuden :D Ihana toi keskaripaita. Mistä se on peräisin?

    ReplyDelete
  82. Laura, tää oli ihan huippu postatus! Niin suora ja rehellinen, kuten edellisetkin totesi :) Tää postatus todisti niille jotka sitä eivät vielä ole tajunneet, ettet todellakaan ole mikään pintaliitäjä ja että sulla on omat aivot (mikä on oikeasti harvinaista nykyään). Harva oikeesti uskaltaisi kirjoittaa näinkin rohkeaa tekstiä! ja tää blogi on ihan huippu<3

    ReplyDelete
  83. upeaa tekstiä, sait uuden lukijan lisää (-;

    ReplyDelete
  84. Todella rohkeaa ja omaperäistä tekstiä!:) Menin ihan sanattomaksi, kun oon niin samaa mieltä!

    ReplyDelete
  85. Seuraatko Laura BB:tä?:) Raksu on ihan paras! Jos seurailet ketkä on sun lemppareita sieltä?

    ReplyDelete
  86. oot aivan mahtava tyyppi <3 jotenkin toi antoi susta ihan erilaisen, tosi ihanan

    ReplyDelete
  87. Lisbeth Salander kolahti myös muhun ihan kybällä. Siinä tyypissä kiehtoo sen täydellinen itsenäisyys ja riippumattomuus muista ja muiden mielipiteistä, älykkyys ja myös se rohkeus käyttää väkivaltaa tarpeen vaatiessa. Surettaa se että Stieg Larsson kuoli niin nuorena. Oon muuten myös miettinyt sitä, minkälainen mies hän oli kun osasi luoda tuollaisen naishahmon? Hänessä täytyi olla jotain erityistä.

    ReplyDelete
  88. Laura, sä olet yksinkertasesti paras ja rohkein bloggaaja, minkä tiedän ! Jatka samaa rataa

    ReplyDelete
  89. Kiitos Laura paljon tästä teksistä. Olet huippubloggari, ihan parhaimmasta päästä.

    Jatka samaan tahtiin ja ota itsellesi vain se positiivinen energia mitä tästä touhusta saat. Vitut haiskoot niille muille.

    :)

    ReplyDelete
  90. Kirjota se kirja! Mulle tulee sun kirjotustyylistä niin mieleen Erlend Loe :)

    ReplyDelete
  91. Ajatuksia herättävä teksti. Kiitos paljon loistavasta blogista. :)

    ReplyDelete
  92. Aivan mahtava postaus! Ei muuta voi sanoa!

    ReplyDelete
  93. haha olipa päräys

    ReplyDelete
  94. Paras postaus aikoihin! Lisää tälläistä. Rehellistä tekstiä!

    ReplyDelete
  95. laura OOT IHANA! kiitos

    ReplyDelete
  96. hhahah asennetta! arvostusta sulle ja tällasia tekstejä lisää!

    ReplyDelete
  97. vittu sä oot hyvä! just tälläsii rohkeit tekstei on kiva lukeeh :) vaik nyt ootki ollu kännis nii silti :D

    ReplyDelete
  98. ihana toi kappale:o sul on kyl hvä musiikkimaku.. !

    ReplyDelete
  99. Mä olen seurannut pitkään sun blogia, ja nyt on pakko laittaa kommenttia. Syy miks mä tätä seuraan on se, et diggaan sun asennettas.

    Eiköhän jokainen jossain vaiheessa elämää ole jollakin tapaa pintaliitäjä? Se vaan kuuluu ihmisen luontoon: olla itsekäs, omahyväinen ja mulle-kaikki-heti-nyt persoona.

    On tosi rohkea veto sulta kirjottaa postaus, jossa aukaset kunnolla mieles ja pohdit omia tuntemuksias. Nimittäin sun blogia käsittääkseni lukee varmaan moni hassu tuhat immeistä.

    Mä en nyt ala jauhaamaan mitään turhia kommentteja sun tyylistäs ym., joista oot saanut varmaan kuulla jo mielenterveyden romahduttamiseen asti. Se ei nyt ole tämän tekstin pointti. Pointtina on (ihan kaikille muillekin), että välillä on hyvä pysähtyä hetkeksi, nostaa tuntosarvet ylös ja kuulostella omaa haavoittuvaisuuttaan.

    Jees. :)

    ReplyDelete
  100. Huippu Laura!
    Sanoin just eilen kaverilleni, että Lisbeth Salander on vitun kova muija. Se on mun idoli.

    ReplyDelete
  101. mahtavaa tekstiä! tästä ei ainakaan kannata potea morkkista seuraavana päivänä! kirosanoja tietty olis voinut säästää ;) mutta muuten ihan paras blogiteksti aikoihin! tähän ei moni bloggaaja pysty! pisteet sulle :)

    ReplyDelete
  102. Tuollaisen jälkeen tulee auttamatta kamala morkkis, otan osaa. Asioiden ymmärtäminen on ensimmäinen askel. sitten kun uskaltaa tehdä tai olla tekemättä niitä asioita joita haluaa tai ei halua, on taas edistynyt. Eli EI ole pakko raahautua sinne tiikeriin kun voi tehdä juuri niitä hommia, joista tulee hyvä olo ja joista inspiroituu. Minulla meni monen monta vuotta asian ymmärtämiseen ja käytännön toteutukseen, monta kertaa iskin päätäni seinään, vaan en enää. Mua kun ei vähempää kiinnosta mitä 'pitäisi tehdä', minä teen mitä minä haluan tehdä ja josta minulle tulee hyvä olo. Ihan itse olemme jokainen vastuussa onnellisuudestamme.

    ReplyDelete
  103. Laura hemmetti! Tää oli hienoin, rohkein, rehellisin ja en mä tiedä, jotenkin niin kaunis kirjoitus mihin oon ikinä törmännyt!

    Hienoa oikeesti, mä oon ihan ällistynyt siitä että tollasia ihmisiä vielä on.

    ReplyDelete
  104. mahtavaa laura! yleensä en jaksa lukea yhtäkään pitkää kirjotusta muotiblogeissa, mutta tässä en miettiny kertaakaa et luenko. tätä kaivattiinki tähän muotiblogien lässynläähän.

    ReplyDelete
  105. Parasta ja vapauttavinta luettavaa mitä oon vähään aikaan missään nähny tulevan vastaan. Just näin sen pitääkin olla! :D

    ReplyDelete
  106. Laura, sussa on jotain sairaan kaunista, niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.

    Osaat kirjoittaa ihan tajuttoman vangitsevasti, mielenkiintoisesti, olet perkeleen rehellinen, mutta kuitenkin niin ihailtava.

    Tämä oli paras blogipostaus, mitä muotiblogeissa on koskaan ikinä ollut.
    Pidä nainen pää korkealla, sä olet paras!

    ReplyDelete
  107. Rohkeaa. ''likes this. "perinteisen" muotiblogin kaavasta ulos murtautuminen on rohkea teko, varsinkin nykyään. Kun aloin lukea erilaisia tyyliblogeja, harva blogaaja sai negatiivista kommenttia. "Ilkeät anonyymit" olivat vain muutaman blogaajan riesana, suurin osa sai vain ihailevia ja kannustavia kommentteja, ehkä muutama kriittinen kommentti silloin tällöin. Nykyään tuntuu joka kommenttiboksi olevan täynnä ilkeitä, tarkoituksettomia sanoja. En lue enää kommenttibokseja.

    Olen vähän kyllästynyt näihin tyyliblogeihin. Samat aiheet kiertävät joka blogissa, ja kun jotain mullistavaa tapahtuu muotimaailmassa, jokainen raportoi siitä lähes identtisellä tekstillä. H&M:n uusin suunnittelijayhteistyömallisto noteerataan heti, kuten jokaisen ajan hermolla olevan blogaajan kuuluu. Samat kuvat postataan je hehkutetaan niitä samoja leggareita ja paitoja, koska ne ovat niin "maisonmargiela/alexanderwang". -> Jätän blogit lukamatta muutaman päivän ajan. Pidän kuvista, ja päivän asuista, kuvat ovat mielenkiintoisia, asukokonaisuudet kauniita. Mutta en jaksa lukea enää kahden sivun selvitystä siitä, mistä kaupasta mikin on ostettu ja kuinka blogaaja on taas kiertänyt kaikki helsingin kaupat etsien juuri sitä tiettyä printtitoppia ja näpsinyt kuvia pitkin sovituskoppeja. Minua ei kiinnosta lukea kuka kävi ja missä baarissa ja kenen kanssa, tai mitä kukakin söi, tai puki päälleen lenkille. Blogilistani läpikäymiseen mnee nykyään 5min, entisen 2 tunnin sijaan.

    Kesän aikana poistin listalta parisenkymmentä blogia, ja lisäsin pari uutta, ja nekään eivät taida pudota edes tyyliblogi-kategoriaan. Ehdoton suosikkini on pysynyt aina samana, vaikka sekin on muuttunut aika lailla viime aikoina. Onneksi parempaan suuntaan.

    Nyt pidän tästäkin blogista paljon enemmän... :)

    ReplyDelete
  108. paska biisi,paras postaus koskaan.

    ReplyDelete
  109. Tuli kylmät väreet... Upeaa.

    ReplyDelete
  110. Oot kyllä omalla tavallasi outo (ei sillä, etten itse olisi omalla tavallani!), mutta rehellistä kirjoitusta, kai.

    Pakko sanoa, että en tiedä kuvittelenko, mutta että sun tekstiesi (tätä postausta en tarkoita) taso on laskenut sen jälkeen, kun aloit kirjottaa nrj:n "nimissä". Aloit jotenkin sellaiseksi, että yrität kirjoittaa jotenkin asiallisemmin..mutta sitten tekstistä on tullut vähän töksähtelevämpää. Ääh, en osaa selittää.

    Seuraan blogiasi joka tapauksessa jostain syystä edelleen.

    ReplyDelete
  111. Kiitos tästä! :)

    ReplyDelete
  112. "Anonyymi sanoi...

    ihan rohkea avautuminen, mutta kyllä huomaa että olen vielä ihan teini."

    TYPO?:D

    ReplyDelete
  113. Oon iha varma että loit just uuden aallon bloggauspiireissä.... 8) Maalasin muute kuvan susta! En tiä miks!

    ReplyDelete
  114. Postauksesta en sano mitään, mutta alkoi ahdistaa tän blogin lukijat. KAIKKI hehkuttaa kuinka rohkea ja omaperäinen postaus oli ja Laura on paras ja täydellinen.

    Pidän itsekin Lauran tyylistä ja hänen ajatuksiaan on kiva lukea, mutta en ymmärrä miten kukaan voi suhtautua noin sokean kritiikittömästi toiseen ihmiseen. Nuo ainaiset kehut nimittäin kuulostaa ärsyttävältä perseennuolemiselta.

    Kai siinä haetaan jonkinlaista hyväksyntää tms. coolina pidetyltä tyypiltä, mutta mielestäni ei ole reilua nostaa yhtä ihmistä tuolla lailla muiden yläpuolelle. Ette varmaan suhtaudu omiin kavereihinne ja muihin läheisiinnekään noin. Vai onko joku teistä muka aina samaa mieltä bestiksensä kanssa, tai ajattelee vaikka kaikista siskonsa asukokonaisuuksista että ne on mahtavia ja upeita?

    Todennäköisesti ei. Antaisitte Laurankin olla vain ihminen.

    ReplyDelete
  115. nuoleskelkaa vielä lisää. toi oli perus teiniangst kirjotus, gallerian päiväkirjan tyyliin.
    Mä en ymmärrä miten sulla vois koskaan olla huono itsetunto, suahan kehutaan koko aika? Pintaliitäjiä on, mut niinhän säki oot?

    ReplyDelete
  116. LOL. Porukka täällä ylistää sun tekstiä maasta taivaisiin, vaikka tosiasiassa koko teksti on humalassa kirjoitettua paskaa.

    Mikä helkkari näihin ihmisiin on mennyt, kun luulevat tällaista tekstiä Oscarin arvoiseksi rohkeutta uhkuvaksi riemuvoitoksi? Voi elämä.

    ReplyDelete
  117. No niin eiköhän ollutkin jo aika, että kitisijät heräsivät uuteen aamuun ja tulivat tarkistamaan, onko Laura postannut. Mun mielestä kyse ei ole mistään perseen nuolennasta, ainakin itse kirjoitin oman kommenttini ihan vilpittömin mielin.

    Laura on kyllä saanut oman osansa paskoista kommenteista, niitähän tulee suunnilleen jokaiseen postaukseen. Jos joku teko on sitten lukijoiden mielestä rohkea, sitä ei edes saisi sanoa. Kyllä mä ainakin kehun myös ihan omia kavereitani ja annan tunnustusta heidän teoistaan/ulkonäöstään jne.

    ReplyDelete
  118. Tuntuu jotenki tosi kaukaselta aatella et sun nuoruus ois ollu perseestä ku sun elämä on päällinpuolin näyttäny niin täydelliseltä.Ihania poikaystäviä kavereita,perhe,oot kaunis,ihana tyyli.Mut niin ei me tiietä loppujen lopuks sun elämästä mitään joten ei voia sanoo onko se täydellistä vai ei.Jotenki ihanan rohkee postaus,mut mietityttää vaan mite oot noin vihainen?

    ReplyDelete
  119. onks nää 100 kommenttia kirjoittanu sama anonyymi? :D:D

    hyvä teksti mut liikaa kirosanoja.

    ReplyDelete
  120. i wanna make loveeeeeeeeee na na na na i wanna make love nana naanana wish we neva broke up na na nnaana naaa

    ReplyDelete
  121. Rohkeeta! Pisteet sulle! Ja kiva ku julkaiset kaikki kommentit nykyään, tai ainaki tosi suuren osan niistä!

    ReplyDelete
  122. On muuten hassua huomata, että tiettyyn kommenttimäärään asti ihmiset kirjoitavat ystävämielessä kommentteja, mutta siinä kohtaa kun kommentit julkaistaan ja porukka pääsee lukemaan, mitä muut ovat sanoneet, niin alkaa tulla ilkeitä kommentteja että teksti on paskaa.

    Tää on niin ilmiselvä ilmiö, että ihan naurattaa. Se kertoo pelkästään ihmisten kateellisuudesta ja juuri siitä, että paha pitää saada kiertämään. Ei kestetä edes sitä, että joku tuntematon anonyymi saattoi pitää tästä tekstistä, vaan halutaan tulla osoittamaan ettei ole syytä pitää.
    Ja jos onkin niin, että teksti oli paskaa omasta mielestä, niin kuitenkin se vaivautaan lukemaan ja analysoimaan sitä.
    Ei riitä, että antaisi olla.

    Miksi edes kellään anonyymilla olisi tarvetta nuoleskella ketään, kun kukaan ei saa kuitenkaan tietää kuka kommentoija on?

    Laura, tämä oli mielestäni kaunis, mielenkiintoinen ja ennenkaikkea rehellinen teksti.
    Ole itsestäsi ylpeä, äläkä välitä vittuakaan noista kitisijöistä.
    Niillä ei olisi koskaan pokkaa kirjoittaa omana itsenään mitään vastavaa, piiloutuvat vaan anonyymiyden taakse sua haukkumaan, ja se jos mikä on säälittävää ja raukkamaista!

    ReplyDelete
  123. Tässä nähdään, että pelkällä tekstilläkin voi herättää näinkin paljon tunteita jopa jossain näinkin pinnallisessa paikassa - kuin muotiblogi.

    Taito se on, eivätkä monet siihen pysty.

    ReplyDelete
  124. ASENNETTA!! Hyvä laura!!

    ReplyDelete
  125. en ymmärrä tätä suurta hehkutusta, jos tämän olisi kirjoittanut joku "ei niin tunnettu" bloggari nii kukaan ei olis välittäny paskaakaa. hienoo et uskallat ilmasta ajatukses ja mielipitees avoimesti mut mun mielest tämmöne on kuitenki epäuskottavan oloista, vähän kuin huomion hakemista- just with a little twist.

    ReplyDelete
  126. Propsit nousi katosta läpi tätä lukiessa!

    ReplyDelete
  127. Tämä on Suomen paras blogi, olivat muut mitä mieltä tahansa.

    Olisi maailman parasta, jos uskaltaisit jatkaa jatkossakin tällä linjalla, olisit rehellinen, inhimillinen ja unohtaisit hetkeksi sen pinnallisen paskan.

    ReplyDelete
  128. ja mitähän rohkeeta tässä nyt oli :DD ????? tänä päivänä suunsa avaamine on rohkeeta? :DDD eiluoja! ootpa nyt nii über makee ja ihmeelline ihmine hahahah sun tyyliki on nii "ainutlaatunen" hahahha oleppa nyt tosi ylpee itestäs

    ReplyDelete
  129. Hitto loistavaa Laura! :D Siis tyylisi on tosi upea, ja blogisi myös. Mutta nyt suhun sai jotain otetta. Siis oikeasti vaikutat ihan mahtavalta ihmiseltä. Hyvä asenne!

    ReplyDelete
  130. Varmaan jotkut pikkuteinit eivät osaa ymmärtää tämän kontekstia.
    Pointtina ei ole varmaankaan se, että Laura kertoisi mitään elämän suuria totuuksia tai paljastaisi itsestään mitään superanalyyttista ja henkilökohtaista.
    Ehkä Lauran tapa kirjoitella ajatuksia, mietteitä ja mielipiteitä vaan sattumoisin kolahti moneen - ja kovaa.

    Monen tuntemattoman juipin tekstit eivät ole minua tällä tavalla säväyttäneet, sussa on Laura jotain erikoista.

    ReplyDelete
  131. tää oli hyvä, mut kyl tätä sun blogii kelpaa lukee paremmin kun hyvin myös ihan "tavallisena" muotiblogina :) hyvä vaan välillä vähän rikkoo muotiblogien tapoja <; pysyttele silti muotiblogeissa, sulla on niin makeita juttuja :)

    ReplyDelete
  132. Olipa yllättävä teksti tässä blogissa, oikeastaan mihinkään muuhunkaan lukemaani blogiin ei tätä vois kuvitella. Tai vois kuvitella mutta kukaan ei kuitenkaan kirjota..? niin miksei? onko se liian vaikeeta antaa itestään jotain muutakin ku päivän asu-kuvia, ja mistä tämä ja tämä riepu on ostettu.. Ei siinä mitään, jos ihminen ei muuta halua kertoa, mutta mä haluaisin muutakin lukea.. ihmisten oikeista tunteista, siitä että ehkäpä elämässä kaikki ei ookkaan ihan täydellistä. Kaikki ei oo monesti sitä miltä näyttää. Oon lukenu sun blogia alusta asti, jokaisen tekstin. ja jossain vaiheessa mietin, että miks tätä luen..Siksikö että oot niin persoonallisen kaunis, ja uskallat pitää vaatteita mitä haluat? Se on tosi hyvä juttu ja niin, mutta ei riitä. Tällasta tekstiä mä oon odottanu sulta.. Inhimillistä,"raakaa", kirjotettu suoraan sydämestä, vaikka onkin kirjotettu kännissä.. Toivon, että tää ei ois viimenen.. Ole oma itses, Laura. Sä et ole pintäliitäjä. Uskalla olla jotain muuta.

    ReplyDelete
  133. Terhi:" Ole itsestäsi ylpeä, äläkä välitä vittuakaan noista kitisijöistä.
    Niillä ei olisi koskaan pokkaa kirjoittaa omana itsenään mitään vastavaa, piiloutuvat vaan anonyymiyden taakse sua haukkumaan, ja se jos mikä on säälittävää ja raukkamaista!"

    MITÄ VITTUA. Mistä sä tiedät mitä kenelläkin on pokkaa kirjoittaa? Tähänkö nyt on menty, että mitään negatiivista ei ikinä saa sanoa, tai muuten on paska nynny anonyymi, josta ei ikinä tuu mitään?

    Minusta ainakin oli edes vähän helpottavaa huomata, että on muitakin joiden mielestä tämän tyylisissä kommenteissa on jotain mätää:

    "Oon iha varma että loit just uuden aallon bloggauspiireissä.... 8) Maalasin muute kuvan susta! En tiä miks!"

    ReplyDelete
  134. Mun ei ole tarkoitus tulla haukkumaan tai mitään mutta koenpa tarpeelliseksi kommentoida, koska niin moni taitaa olla ihan pikkarit märkänä kun "laura haistattaa paskat kaikelle ja kaikille".
    Jos kaikki on mennyt pieleen, itsetunto on huono ja poikaystävät kusipäitä (...), onko vika välttämättä siinä että kaikki on vaan perseestä? Eikö tule mieleen, että joskus vikoja voi etsiä itsestään, ETENKIN, jos on todistanut oman mokailun seurustelemalla vuoron perään usean "kusipään" kanssa. Ei kaiken haukkuminen ole siistiä, se on katkeraa ja huvittavaa. Siksi yleisestiottaen vituttaa kun joku nostaa itsensä ikään kuin kaikkien yläpuolelle ja huutelee sieltä mount everestin huipulta että ootte kaikki ihan perseestä. Elämä on hyvinvointivaltioissa usein sellaista mitä siitä itse tekee.

    ReplyDelete
  135. Kylmiä väreitä. Pidä pää korkeella ja selkä suorassa. Mä arvostan sua.

    ReplyDelete
  136. Oot rohkee kun uskallat tehdä tän. =) Katson sua todellakin ylöspäin, vaikka en sua tunnekkaan. Lisää tätä, ja tsemppiä!

    ReplyDelete
  137. Todella, todella hyvä teksti. Blogimaailmaan kaivataankin ehkä enemmän pintaa syvemmälle riipaisevia tekstejä, tottakai on mukava lukea päivänasuista ja kämppäpostauksista, mutta tämänkaltaisille teksteille olisi myös todellakin tilaa. hyvä laura!! :)

    ReplyDelete
  138. tosi hieno kirjoitus, arvostan tosi paljon. tsemppiä sulle! :-)

    ReplyDelete
  139. UPEA TEKSTI! Kerrassaan. Ja se että sullakin on tuollaisia "itsetunto-ongelmia" on todella rohkaisevaa, koska sitä ei susta päällepäin ikinä uskoisi. Varsinkin kun näin täysin ulkopuolisesta tuntuu, että sä olet just sellainen "julkkis". Mutta go Laura!

    ReplyDelete
  140. Apua Laura, oot ihana.
    oot seuraillut sun blogia satunnaisesti tässä jo jonkun aikaa, mutta musta tuntuu,että täytyy kyllä tulla poikkeamaan useemminkin. Näin aitoa tekstiä saa harvoin lukea.

    Mäkin tykkään ihan hirveesti Salanderista, jotenki se sen asenne vaan uppoo muhun. Se ei välitä mistään eikä sitä aidosti kiinnosta mitä muut ihmiset siitä ajattelee. Se jos joku on rohkea, pystyispä itekki moiseen. Noomi Rapace veti pisteet kyllä kotiin Lisbethinä elokuvassa, näin märkiä unia viikon verran sen jälkeen :D

    ReplyDelete
  141. En oo ikinä sen suuremmin ihaillu tyyliä, mutta ihailen sua ihmisenä. Sä uskallat pukeutua niin kun sä haluut, sulla on tosi kiehtova kirjotustyyli ja et välitä muiden mielipiteistä.

    Tää postatus jos mikä osotti sen että uskallat olla just sellanen kun oot! Koska tälläkin blogilla on niin paljon lukijoita, ja vaatii rohkeutta kirjottaa näinkin suoraan omista ajatuksistaan ja välittämättä muiden mielipiteistä.

    ReplyDelete
  142. En tajuu miks kaikki jotka avaa suunsa täällä ja on totally erimieltä kaikesta, nyt ylipäätään tästä blogista ja näistä "faneista" ja koko touhusta täällä niin nämä luokitellaaan säälittäviksi, kateellisiksi no life-anonyymeiksi? kaikilla on omat mielipiteet asioista eikä se tarkoita kateutta millään muotoa oon lopen kyllästynyt tähän touhuun että sitä suutahan ei saa avata että ei luoja vaan teille jotka pidätte aivan normaalia suomalais-tyttöä jotenki eritysienä teillehän vois sanoa että hankkikaaa elämä, luoja

    ReplyDelete
  143. Ehkä vähän ärsyttää joissakin kommenteissa se, miten tämä teksti nostetaan muiden yläpuolelle ja verrataan muiden muotiblogien teksteihin.

    Tämä kommentti on siis lähinnä muille lukijoille, ei vain Lauralle.
    Eivät kaikki uskalla tai halua kirjoittaa henkilökohtaisesta elämästään ja kaikista ajatuksistaan blogissa, joka on kaikille julkinen. Tekstihän saattaa joutua sellaistenkin ihmisten käsiin, joiden ei toivoisi tekstiä lukevan. Tai mahdollisesti myöhemmin saattaa harmittaa, kun työnantajat tms. pystyvät lukemaan asioista, jotka eivät heille oikeastaan kuuluisi.

    Sinä olet rohkea, itse en koskaan olisi niin rohkea, ja kirjoittaisi henkilökohtaisista asioista, koska olen niin yksityinen. Mun mielestä kaikilla saa olla bloginsa suhteen oma tyyli. Ei tarvitse kritisoida niitä, jotka eivät avaudu elämänsä kaikista puolista. En mä ainakaan muotiblogeja lukiessa ajattele, että joidenkin elämä on vain täydellistä ja ihanaa, vaan jotkut vain ovat tehneet selvän rajavedon, etteivät tuo esille kaikkia asioita ihmissuhteistaan tai muista sellaisista asioista.

    Mä en halua kritisoida tätä tekstiä tai sun tapaa kirjoittaa blogia. Hienoa, että jaksat pitää tätä blogia, mutta halusin vain tuoda vähän erilaisen mielipiteen esille, sillä ei tarvitse nähdä pelkästään pahaa siinä, etteivät kaikki kirjoita samanlaisia tekstejä.

    ReplyDelete
  144. oi kun oot ihana ja rohkea ja mä ihailen tyttökulta sua ! <3

    ReplyDelete
  145. Hei Laura!
    Yhdessä vaiheessa luin sun blogia joka päivä, en ikinä kommentoinut en tiedä kommentoinko nytkään..
    mutta tässä krapulassani, joka on sellainen aika mitätön, mutta riipaiseva, liikutuin ihan mielettömästi tästä sun postauksesta. kiitos laura. vaikka tosta paistaa paha olo ja vitutus, se sai mut paremmalle mielelle, toivottavasti säkin voit paremmin ton myötä.
    olet kyllä mahtava. en vaan tiennyt sitä ennen tätä.
    kiitos, voi hyvin!
    kram
    (mä kuuntelen pussycat dollsia, se riipasee, en tiedä mistä :D ... lol)
    Vilma

    ReplyDelete
  146. en oo koskaan aikasemmin kommannu tänne mut nyt oli ihan pakko, koska toi postaus oli niiiin mahtava ! oikeesti paras mihin oon törmänny.

    ja hyvä vaan ettet sovi muotteihin etkä haluukkaa sopia, vaan teet tälläsiä.

    uskomattoman ihanaa laura ! :)

    ReplyDelete
  147. Laura tää postaus on mahtava, rohkea.
    Sä olet mahtava, rohkea.

    ReplyDelete
  148. Anonyymi joka kirjoitit klo. 11.35
    ja pyysit Lauraa olemaan kirjoittamatta; Painu helvettiin. Mikä ongelma sun on tulla tänne anonyyminä kirjoittamaan tollasta PASKAA? Bloggaaja saa omassa blogissaan kirjoittaa mitä haluaa, varsinkin kun tää oli äärimmäisen vahva ja rohkea postaus. Jos ei kelpaa, niin siirry muiin blogeihi. Tai itseasiassa, siirry kokonaan pois kaikkien blogeista, ettei muiden tarvi lukea tollasta paskaa. Laura on rohkea.

    ReplyDelete
  149. Onks sulla tos ylemmäs kuvas vaan paita ja stringit :D

    ReplyDelete
  150. TÄÄ OLI IHAN VITUN HYVÄ POSTAUS! Oikeesti ja anteeksi kielenkäyttö:D mut oon tottunu et vaa pistät tänne kuvii ja simmosta, nii nytte tuli tämmöne kunnon vitutus-postaus! AIVAN MAHTAVAA!

    ReplyDelete
  151. wau, en oo koskaan varmaan lukenu sulta näin rohkeeta postausta, tai muutenkaan ylipäätänsä kommentoinu niitä
    Mut tää teksti oli aivan loistava, pääsin jotenki enemmän sisälle siihen millanen ihminen oot. Oon aina ihaillu sun kirjotus tapaa, miten osaat jotenki kirjottaa niin joka päiväsestä niin kiinnostavasti.

    -jatka vaan samaan malliin, äläkä yritä miellyttää ketään!

    ReplyDelete
  152. vitun pysäyttäväää

    ReplyDelete
  153. HYVÄ LAURA!!! ihanaa että tulee rehellistä känniavautumista blogimaailmaan!

    ReplyDelete
  154. olet upea, kirjotit sitten kännissä tai selvinpäin jotain aivan muuta.
    sussa on munaa!=)

    ReplyDelete
  155. Laura, kolme sanaa: mä ihailen sua!

    ReplyDelete
  156. hieno postaus! se on vaan jotenkin sääli, miten kaikki arat ja heikot asiat itsestä paljastetaan (et vain sä Laura, vaan kaikki ihmiset) aina kännissä, missä rohkeus selvin päin?

    mutta pääasia et sait aikaseks näin estottoman postauksen, kiitos siitä! lov u

    ReplyDelete
  157. Voi laura oot ihana<3, toi kirjan kirjottaminen on muuten tosi hyvä idea, osaat kirjottaa tosi mielenkiintosesti ja jotenkin koskettavasti. Sun rohkeuttakaan ei voi muutakun ihailla =)

    ReplyDelete
  158. Jos humala oli osasyynä siihen miks tää teksti pääty tänne nii ehotan että kirjotat kaikki entrys huppeliszhh :D Ton tekstin perusteel yksinolo vois tehä sulle hyvää tai viel parempaa: tien päälle yksin. Perinteinen kukamäolen-tour pitkin Eurooppaa tai mihin nyt mieli tekee mennä. Välil tekee hyvää jättää rutiinit ja vanhat kuviot hetkeks. Repäse ittes irti, älä jumitu sellasee kohtaa mihi et haluu jumittuu.
    Tällast asennetta, päässä pyörivii ajatuksia ja muuta tuleviinki teksteihin ! Vasta nyt sun blogis alko todella kiinnostamaan mua ;]

    ReplyDelete
  159. ihan mahtava teksti, tykkäsin !

    ReplyDelete
  160. todellakin lisää näitä:) selvinpäinkin!:D

    ReplyDelete
  161. Hyvä, muotit onki ihan perseestä

    ReplyDelete
  162. ihanaa. siis aivan ihanaa. <3

    ReplyDelete
  163. Rauhoittukaa hyvät ihmiset. Ei Laura sentään mikään Jumala ole.
    Mua oikeesti ärsyttää NIIN tällanen, et ihmiset ylistää sut maasta taivaaseen jonkun vitun kännitekstin perusteella.

    ReplyDelete
  164. "Rauhoittukaa hyvät ihmiset. Ei Laura sentään mikään Jumala ole.
    Mua oikeesti ärsyttää NIIN tällanen, et ihmiset ylistää sut maasta taivaaseen jonkun vitun kännitekstin perusteella."

    On sulla kyllä sitten varmaan aika rankkaa, otan osaa.

    ReplyDelete
  165. No mitä väliä, kännissä vai ei, asiaa tuutin täydeltä. Kerroit miltä tuntuu ja siinä se. Mun mielestä parhaita postauksia ever.

    ReplyDelete
  166. vittu oot paras :DDD !

    ReplyDelete
  167. tää on se laura jonka mä tunnen. se on hyvä, koska tää on aitoa ja itse en tiedä ketään joka kirjoittaisi samalla tavalla (paitsi selvä laura).

    sun kannattaa pitää kiinni kirjoittamisesta, kirjoitit sitten minne tahansa. kirjoita.

    ReplyDelete
  168. tää teksti tosiaan pistää miettimään :o oot mahtava!

    ReplyDelete
  169. mä haluan et pidät tän muotiblogina, oon ite myös vaatehullu eikä mua kiinnosta lukea tämmöistä angsti ja vittuvittu-haukkumista. älä vittu laita niitä vitun vittuja joka kohtaan ok?

    ReplyDelete
  170. Vaikka mulla on hirvee krapula ja en pysty keskittyy mihinkää, ni tätä lukiessa koko maailma pysähtyi ympärilläni :).. Ei tällästä varmasti kukaan lukia jokapäivä halua lukea täältä, mutta toivottavasti tää auttoi sun pahaan oloon. :) Hyvin kirjoitettu :)

    ReplyDelete
  171. Moikka Laura!

    Harvoin kirjoitan sulle kommenttia, vaikka blogias seurailenkin.

    Eiks se vähän niin olekin, että elämä tarvitsee toisinaan noita eilisen kaltaisia hetkiä ja ajatuksia? Mä en ymmärrä mitä nää ihmiset hakee takaa tolla, kun kirjoittaa esim näin "Tuntuu jotenki tosi kaukaselta aatella et sun nuoruus ois ollu perseestä ku sun elämä on päällinpuolin näyttäny niin täydelliseltä.Ihania poikaystäviä kavereita,perhe,oot kaunis,ihana tyyli." Vaikka olisikin kaikkea tuota ihanaa, eihän se silti sulje pahaa oloa / ajatuksia pois. Vaikka olisikin kaikki OK, se tyhjä olo on joskus lamauttava. Tunne että puuttuu jotain, muttei tiedä mitä. Tunne ettei ole mitään, muttei tiedä mitä haluaisi olla. Tunne että elämä on tyhjä taulu, muttei tiedä mitä värejä puuttuu, mitä muotoja.

    Olisi paljonkin sanottavaa, muttei tää ole hyvä päivä yrittää koota ajatuksia.

    Ihana kun kirjoitit noin aidon tekstin, olet ihana tyttö! <3

    ReplyDelete
  172. mä en oikein ymmärrä tätä "oot niin rohkee!" -hehkutusta. mitä sä edes sanoit tossa? että tiger on pintaliitomesta, sulla oli murrosiässä rankkaa ja että olit kännissä?
    ok... teinit ei paljoa sankariltaan vaadi.

    ReplyDelete
  173. Yhyy Lauraa, oot paras, olis ihana tutustua suhun ja olla sun kaveri :')

    ReplyDelete
  174. eipä tuossa nyt mitään kovin erikoista ole. huomaa näistä kommenteista että todella moni lukijoistasi on aika nuoria! harmi sinänsä.

    ReplyDelete